עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 31/01/2014, 15:58
על ידי נטע
מטרה:החניך יבין את חשיבות השמחה כאשר הוא שמח והוא מקרין לסביבה שמחה וכן להיפך.
הפעולה:1.המדריכים/2 חניכים יציגו 2 אנשים- מר שמח ומר עצב. והחניכים יצטרכו לנחש איזה רגש זה. או להציג סיפור שמח וסיפור עצוב.
2. המדריך מחלק לכל חניך פתק:1. תגידו- "אני תרנגול קוקריקו"...2. כשתשמע מישהו אומר "קוקוריקו" תקפוץ שלוש פעמים על רגל אחת.3. כשתראה מישהו קופץ על רגל אחת תסתובב סביב עצמך פעם אחת ,וכך הלאה.... כמו שהפתקים סחפו אחד את השני  כך גם השמחה סוחפת ועוצמתית,השמחה היא מצב שמושפע על כולם.
ם אנשים יהיו שמחים זה יקרין וישפיע לסביבתם, ואז הסביבה תחזיר להם משוב של אור ושמחה.
3.נותנים לחניכים טופים לחלק לאנשים להראות איך שהשמחה משפיע ואיך שבוקר טוב זה משפיע על כל אחד...
צ'ופר:

לכל אדם יש עיגול בלב, עיגול שמחה לפעמים העיגול קטן אך הוא יכול לגדול, לגדול ולגדול…
כאשר עיגול השמחה גדול, הוא שולח עיגולים קטנים למקומות נסתרים בגוף מקומות שלפעמים כואבים.
ככל שיש יותר עיגולים קטנים, פחות מקומות כואבים. יש אנשים שעיגול השמחה שלהם קטן ולנו יש תפקיד-… לעזור לו לגדול.
ודאי אתם שואלים "איך?" כל אחד מאתנו חושב על דרך אפשר להביא לו סוכרייה לתת לו פרח, לשיר לו שיר או אפילו לומר לו "בוקר טוב, מה שלומך היום"
והכי חשוב זה לעשות זאת בכיף, בשמחה, מכל הלב.
שתזכו לעשות הרבה עיגולי שמחה לאחרים, ובזכות שתגדילו עיגולי שמחה של אחרים גם העיגול שלכם יגדל
אוהבות!
________