פורסם: 08/12/2017, 13:12
לכולם יש חניכים שלא כל כך אוהבים חלקים מהמסגרת של התנועה
הנה פעולה שתעזור לכולנו להבין שהמסגרת פה כדי לעזור לנו
מתחילים עם כמה משחקים (לא משנה אילו): משחק ראשון משחקים רגיל משחק שני משחקים בלי לציית לחוקים לדוגמא:תופסת כיפים אבל שתופסים מישהו הוא פשוט בורח אחרי זה מניחים על הרצפה פתקים של כל מיני מסגרות שהחניכים נמצאים בהם כמו: בית ספר ,תנועת נוער,חוגים ושואלים מה משותף לכל אלה(כולם מסגרות שהם נמצאים בהם) ולמה כל אחד יותר מתחבר אפשר גם ספר סיפור על עיר שלא היו בא כללים והיה הרבה בלאגן או משחק כדורגל שלא היו בו כללים וכ'ו שואלים איזה משחק היה יותר כיפי עם הכללים או בלי הכללים ומסבירים שלפעמים נראה לנו שהכללים רק מקשים עלינו כדי של יהיה לנו כיף אבל הכללים פה
כדי לעשות סדר ובלעדיהם יהיה בלאגן. ומסבירים על הכללים של התנועה(מפקד,תפילה,התנהגות,כחול לבן,עמידה בזמנים)
ומדגישים שהכללים הם לכולם גם למדריכים וגם לחניכים. שבת שלום.
הנה פעולה שתעזור לכולנו להבין שהמסגרת פה כדי לעזור לנו
מתחילים עם כמה משחקים (לא משנה אילו): משחק ראשון משחקים רגיל משחק שני משחקים בלי לציית לחוקים לדוגמא:תופסת כיפים אבל שתופסים מישהו הוא פשוט בורח אחרי זה מניחים על הרצפה פתקים של כל מיני מסגרות שהחניכים נמצאים בהם כמו: בית ספר ,תנועת נוער,חוגים ושואלים מה משותף לכל אלה(כולם מסגרות שהם נמצאים בהם) ולמה כל אחד יותר מתחבר אפשר גם ספר סיפור על עיר שלא היו בא כללים והיה הרבה בלאגן או משחק כדורגל שלא היו בו כללים וכ'ו שואלים איזה משחק היה יותר כיפי עם הכללים או בלי הכללים ומסבירים שלפעמים נראה לנו שהכללים רק מקשים עלינו כדי של יהיה לנו כיף אבל הכללים פה
כדי לעשות סדר ובלעדיהם יהיה בלאגן. ומסבירים על הכללים של התנועה(מפקד,תפילה,התנהגות,כחול לבן,עמידה בזמנים)
ומדגישים שהכללים הם לכולם גם למדריכים וגם לחניכים. שבת שלום.