פורסם: 03/06/2018, 18:08
מתחילים במשחק של המלך אמר (בוחרים ילד אחד שהוא המלך והוא אומר פקודה נגיד להרים ידים,רק אם הוא אמר המלך אמר אז עושים תפעולה אם מישהו עשה בטעות פקודה מתי שהילד לא אמר לפניה המלך אמר הוא פסול או נהיה המלך החלטה שלכם)
מספרים סיפור על שני ילדים שגדלו באותה שכונה ולמדו באותו בית ספר מפה לשם בילד אחד פגעו והוא איבד בטחון ואילו אל הילד השני גם שנכשל עודדו אותו (תרחיבו ותוסיפו דברים משלכם) ומסבירם שלמרות ששני הילדים גדלו באותו מקום רק המילים של הסביבה הם מה שהשפיעו עליהםואז שואלים את החניכים מה לדעתם אנחנו עושים 40,000 פעם ביום?
ומסבירים להם שכל אחד מאיתנו אומר בממוצע 40,000 מילים ביום וכמו שבמשחק המלך אמר
רק זוג מילים(המלך אמר) זה מה שהשפיע(אם הוא אמר"המלך אמר" צריכים לעשות את הפעולה)
ככה גם למילים שלנו יש כח
מילים יכולות להרוס לבן אדם תבטחון יכולות להרוס עסק
אבל באותה מידה יש לנו הזדמנות להשתמש בהם לטוב!
מילה יכולה לבנות לילד תבטחון ולתת פידבק חיובי על עסק יכול לעזור לו
ועלינו תמיד להשתמש במילים שלנו לטוב
כי למילים שלנו יש כח
שבת שלום
מספרים סיפור על שני ילדים שגדלו באותה שכונה ולמדו באותו בית ספר מפה לשם בילד אחד פגעו והוא איבד בטחון ואילו אל הילד השני גם שנכשל עודדו אותו (תרחיבו ותוסיפו דברים משלכם) ומסבירם שלמרות ששני הילדים גדלו באותו מקום רק המילים של הסביבה הם מה שהשפיעו עליהםואז שואלים את החניכים מה לדעתם אנחנו עושים 40,000 פעם ביום?
ומסבירים להם שכל אחד מאיתנו אומר בממוצע 40,000 מילים ביום וכמו שבמשחק המלך אמר
רק זוג מילים(המלך אמר) זה מה שהשפיע(אם הוא אמר"המלך אמר" צריכים לעשות את הפעולה)
ככה גם למילים שלנו יש כח
מילים יכולות להרוס לבן אדם תבטחון יכולות להרוס עסק
אבל באותה מידה יש לנו הזדמנות להשתמש בהם לטוב!
מילה יכולה לבנות לילד תבטחון ולתת פידבק חיובי על עסק יכול לעזור לו
ועלינו תמיד להשתמש במילים שלנו לטוב
כי למילים שלנו יש כח
שבת שלום