עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 07/06/2018, 21:53
על ידי LirEldar
מתחילים במשחק.
לוקחים כמה כיסאות ומסדרים מעין 'מסלול מכשולים'. החוקים הם, שכל חניך צריך לעבור לצד השני של המסלול ואסור(!) לעבור באותה דרך מדוייקת שעבר חבר תור או כמה תורות לפני.

אפשר לשחק את זה כמה וכמה פעמים ולראות יצירתיות של חניכים.. ;)

לאחר מכן, מושיבים את החניכים ומספרים להם סיפור שנקרא: גדר, כבשה ואיש עם בעיה.
סיפור קצר יחסית. כדאי לנסות לעשות הצגה ולשתף אותם. רמת ההקשבה וההנאה יעלו!

לאחר קריאת הסיפור פותחים דיון עם החניכים:
(הרעיון של הפעולה הוא פיתוח גמישות בהתמודדות עם מורכבויות. כל אחד בדרכו שלו.) על זה פותחים דיון עם שאלות כמו: האם יש דרך נכונה/ שגויה?. האם חייבים ללכת בדרך שיותר נוחה לשני? וכו'.
לפעמים במבט מהצד אולי המורכבות ניראת בצורה פשוטה יותר.
אפשר לזרום עם זה. יעלו עוד דברים בהמשך הדיון.

אפשר בכיף למשוך את הפעולה הזו לעוד מקומות כמו כמה כל אחד הוא מיוחד ויש לו את הדרך שלו וכו'. מה שזורם לכם או מה שזורם במהלך הפעולה.

נספח למצגת הסיפור למטה.
מי שלא עובד לו הקובץ שילך לקישור http://www.nofyam.herzliya.org.il/BRPor ... arc=631741 , ויוריד משם את המצגת.


תהנו :-)