פורסם: 14/06/2018, 16:39
סוג: משחק.
מסר: "סוף מעשה במחשבה תחילה."
מחלקים את החניכים לשתי קבוצות (או יותר, בהתאם לכמות החניכים), ולכל קבוצה מחלקים דף עם המון משימות ופעילויות אקטיביות שייגרמו להם לרוץ.
ולהכריז שהקבוצה שתגיע ראשונה תזכה בפרס, דבר שיכניס אותם ללחץ לנצח.
לדוגמא בדף יש 30 משימות, במשימה מס' 27 נכתוב: "לא לעשות את משימות אחת עד עשרים ושבע"
בגלל שהחניכים בלחץ לסיים את המשימות הם לא ייקראו את כל המשימות ועד שהם יגיעו למשימה מס' 27 כבר יהיה מאוחר מדי והם ייעשו את כל המשימות.
אחרי כן נסביר להם ש "סוף מעשה במחשבה תחילה" ואם הם היו קוראים הכל מההתחלה הם לא היו צריכים להתאמץ כ"כ כדי לנצח.
מסר: "סוף מעשה במחשבה תחילה."
מחלקים את החניכים לשתי קבוצות (או יותר, בהתאם לכמות החניכים), ולכל קבוצה מחלקים דף עם המון משימות ופעילויות אקטיביות שייגרמו להם לרוץ.
ולהכריז שהקבוצה שתגיע ראשונה תזכה בפרס, דבר שיכניס אותם ללחץ לנצח.
לדוגמא בדף יש 30 משימות, במשימה מס' 27 נכתוב: "לא לעשות את משימות אחת עד עשרים ושבע"
בגלל שהחניכים בלחץ לסיים את המשימות הם לא ייקראו את כל המשימות ועד שהם יגיעו למשימה מס' 27 כבר יהיה מאוחר מדי והם ייעשו את כל המשימות.
אחרי כן נסביר להם ש "סוף מעשה במחשבה תחילה" ואם הם היו קוראים הכל מההתחלה הם לא היו צריכים להתאמץ כ"כ כדי לנצח.