עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 22/11/2018, 17:46
על ידי נעמה בן ארי
    מטרה: החניכים יבינו שיש להם כח בידיים והם יכולים לבחור מה לעשות אתו ולאן לנתב אותו:)

    מהלך הפעולה:

    ~מפזרים מעשים ופרוייקטים שנוער יזם והרים ומבקשים מהחניכים לחלק את הדברים לשני סוגי יזמים (לא מגדירים איזה).

    ~תחרות לחיצת ידיים עם קרח- כל זוג חניכים לוחצים ידיים כאשר בין הידיים יש קובית קרח, הראשון שמתייאש הוא המפסיד.
      ~מביאים לחניכים חומרים לעוגיות כדי שיעשו איתם מה שהם רוצים (לא אומרים להם מה לעשות עם זה, הם יכולים לבחור להכין באמת עוגיות באחד הבתים, הם יכולים לאכול את השוקולד לעוגיות ולא לעשות כלום עם שאר המצרכים, הם יכולים להשאיר את המצרכים בסניף.. בכל אופן גם אם הם בוחרים להכין עוגיות לא אומרים להם מה לעשות איתם- לאכול/ לחלק לאחרים/ כל רעיון אחר;))

      מסר:

      לנוער יש את הכח והרצון לפעול ולשנות דברים בחברה ובעם. דווקא בגיל הזה שלוקחים דברים עד הסוף ולא מוותרים לעצמך, בלי התחשבות בתגובות הסביבה אפשר למנף את זה למקום טוב.
      ניתן לראות זאת בתחרות עם הקרח, בד"כ בני נוער ימשיכו עד שהקרח ימס, אף אחד לא יכנע ויפסיד! יש לנוער את הכוחות להרים דברים גדולים- יש לכם את המצרכים לעוגיות בידיים! השאלה אם אתם בוחרים להתעלם מזה או לעוף עם זה קדימה ולהשפיע על העולם!


      מה צריך לעשות מראש?
      *     להדפיס את הבריסטולים שבהם כתוב דברים שנוער עשה.
      *     לקנות חומרים לעוגיות.
      *     להקפיא קרח