פורסם: 23/02/2019, 23:16
הלימוד עצמו זה קטעים מהפרשה ופירושים בלי הסברים.
כמה דגשים חינוכיים שעולים מזה:
א. להיות ממוקדים מול החניכים במה אסור ומה מותר, על מה המדריך יכעס ומה נועד כדי למנוע צרות, בשניה שיש שקיפות מול החניכים הם גם מרגישים בוגרים ושנותנים בהם אמון וגם הם מבינים מה עומד מאחורי דברים ולא מנסים את המדריך סתם.
ב. להסביר לחניכים שהבעיה בדברים לא טובים שהם עושים, זה עצם העשייה של מעשה לא טוב ולא כי המדריך כועס או לא מסכים.
בהצלחה!
כמה דגשים חינוכיים שעולים מזה:
א. להיות ממוקדים מול החניכים במה אסור ומה מותר, על מה המדריך יכעס ומה נועד כדי למנוע צרות, בשניה שיש שקיפות מול החניכים הם גם מרגישים בוגרים ושנותנים בהם אמון וגם הם מבינים מה עומד מאחורי דברים ולא מנסים את המדריך סתם.
ב. להסביר לחניכים שהבעיה בדברים לא טובים שהם עושים, זה עצם העשייה של מעשה לא טוב ולא כי המדריך כועס או לא מסכים.
בהצלחה!