עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 12/10/2020, 09:17
על ידי Gili
 טבלת ייאוש – מחלקים לחניכים טבלה עם בערך 30 משבצות וכל פעם שמישהו מתלונן/ מתבכיין/ מקטר אז מסמנים לו איקס על אחת המשבצותת בסוף הטיול או היוםת החניך/ חניכה שהתבכיין/נה הכי פחות מקבל/ת בונוס
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קונטקט- מישהו בוחר מילה ואומר את האות הראשונה שלה.
המטרה של השאר היא לקבל ממנו את האות הבאה, אז הם צריכים לחשוב על מילה כלשהי שמתחילה
באותה אות. לא חייב שזו תהיה דווקא המילה שהוא בחר. אבל, הם צריכים שלפחות
שניים יגידו את המילה ביחד, ולכן אחד המשתתפים צריך להגיד את ההגדרה של
המילה, ואם מישהו הבין למה הוא התכוון הוא צריך להגי 'קונטאקט 5,2,1 'ואז הם
אומרים ביחד את המילה. אם הם הצליחו ואמרו ביחד את אותה המילה- הם מקבלים
את האות הבאה במילה, ועכשיו הם צריכים לעשות את אותו הדבר רק עם מילה
שיש בה את 2 האותיות. מי שנותן את האותיות יכול להפריע להם באמצע. אם גם
הוא מבין באיזו מילה מדובר הוא יכול להגיד 'לא, זה לא..' ואת המילה והם נפסלים.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#אחד מהקבוצה הוא "זה". הוא צריך להעביר את ה"זה" ע"י נגיעה (אף אחד לא רוצה להיות ה"זה")
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#מסתדרים בטור וכל אחד מעביר את יד ימין בין רגליו ותופס את יד שמאל של מי שלפניו. כך הקבוצה מתקדמת עד שנמאס לה או שעושים תחרות בין קבוצות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#הראשון בטור זוחל בין רגלי חבריו וככה הקבוצה מתקדמת.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#הקבוצה מסתדרת בטור ונותנים ידיים אחד לשני ועוצמים עיניים ורק הראשון בטור רואה ומוביל את שאר הקבוצה. המדריך צריך לשים לב שהקבוצה לא מתבלבלת בדרך.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#המדריך אומר מילה והחניכיןם צריכים למצוא שיר שמתחיל באותה מילה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ארץ עיר
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הקבוצה מחזיקה חבל וכולם הולכים ביחד
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שרים "לשלמה הגמל יש 10 דבשות (קפיצה) וככה הוא הולך אחורה (הולכים אחורה כמה צעדים)", כל פעם מורידים את מספר הדבשות.
​​​​​​​~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קצב קצב- יושבים במעגל.
כולם טופחים פעם אחת בידיים על הברכיים, מוחאים כף פעם אחת ונוקשים פעמיים באצבעות (סה"כ 4) ואומרים קצב קצב.
אחרי פעמיים אחד המשתתפים מתחיל ואומר את השם שלו פעמיים (טפיחה על הברכיים , מחיאת כף)
ופעם את שם של משתתף אחר ואומר מספר בין 2 ל4 (דוג': המשה - משה , דני 4 )
משתתף שקראו לו קורא בשמו פעמיים ופעם שם של מישהו אחר ומספר.
משתתף שלקח לו זמן יוצא מהמשחק.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
:!: פתקים על הגב:
לכל חניך יש פתק על הגב עם שם של אישיות או מקום.
מחלקים את החניכים לזוגות.
כל חניך צריך לגלות מי האישיות/ מה המקום שעל גבו בעזרת שאלות של כן ולא.
*צריך פתקים עם אישיות / מקומות*  *צריך סלוטייפ *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
:!: נחש מי:
אחד החניכים בוחר אישיות.
שאר החניכים שואלים אותו שאלות כן ולא וככה מגלים מי האישיות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אב ובן-
אחד החניכים מתחיל ואומר מילה,
הבא אחריו אומר מילה שמתחילה באות שבה נגמרה המילה הקודמת.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הוא סבבה והכל אבל-
כל פעם מישהי אומרת 'הוא סבבה והכל אבל...' ומשלימה קריטריון (למשל: הוא סבבה והכל אבל... הוא לא היה בתנועת נוער) ושאר המשתתפות אומרות אם הוא סבבה או לא סבבה בעיניהן :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
משחקי היכרות למסלול-
#מחלקים את החניכים לזוגות וכל זוג צריך ללכת ביחד ולדבר. כדי שיהיה מרחק בין זוג לזוג "משחררים" אותם כל חצי דקה.
#שעון פגישות- כל חניך מקבל דף שמצוייר עליו שעון ובכל שעה הוא צריך לקבוע פגישה עם חניך אחר. לכל פגישה אתם נותנים נושא עליו הם צריכים לדבר וכל כמה זמן אומרים להם ללכת לפגישה הבאה.
#גוזרים לבבות וכל לב צובעים בצבעים וצורות אחרים. גוזרים את הלבבות לחצי ומדביקים על כתרים כל חצי בנפרד. החניכים צריכים למצוא את החצי השני של הלב שלהם ואיתו ללכת במסלול.
# בתחילת הטיול כל חניך מקבל פתק וכותב:  שם שלו, צבע אהוב, מה יקח לאי בודד, מוטו שלו , שיר אהוב , אם הייתי מאכל הייתי... בכל עצירה מקריאים פתק והחניכים צריכים לנחש של מי הפתק.
#כל חניך מקבל פתק שכתוב עליו עליך לגלות מה ___ של __ , למשל: מה צבע המברשת שיניים של שיר.
עד סוף המסלול החניך צריך לגלות מה שכתוב לו בפתק.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מה צריך?
-בלונים
- חוטים
מהלך המשחק:
כל חניך מקבל בלון, מנפח אותו וקושר לתיק שלו. המטרה שלו היא להשאיר את הבלון על התיק עד סוף המסלול בלי שחניכים אחרים יפוצצו לו את הבלון.
לכל חניך מותר לפוצץ בלונים לחניכים אחרים.
המנצח הוא מי שנשאר אחרון עם בלון מנופח.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מה צריך?
בקבוק מים מלא
מהלך המשחק:
הקבוצה עומדת במעגל, המדריך בוחר נושא מסויים (לדוגמה : חיות, ארצות, מאכלים, שבטים בתנועה)
המדריך מסתובב עם בקבוק מים באמצע המעגל
כל חניך אומר בתורו מילה שבהגדרה של הנושא.
אם לחניך אין רעיון תוך כמה שניות או חוזר על דבר כבר נאמר שופכים עליו מים.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- אחד המשתתפים בוחר דמות שכל המשתתפים מכירים.
- שאר המשתתפים מציגים לו שתי דמויות (למשל: גולדה מאיר ואברהם אבינו)
- המשתתף שבחר דמות אומר איזו דמות שאמרתם לו יותר קרובה לדמות שהוא בחר. (נגיד גולדה מאיר יותר קרובה כי הדמות שלו אישה) 
- המשתתפים אומרים שוב 2 דמויות - את האחת שהמשיכה לשלב הבא - הייתה יותר קרובה לדמות שהוא בחר ואחת חדשה (למשל: גולדה מאיר ומסי) והוא אומר שוב איזו דמות יותר קרובה לדמות שהוא בחר..
- ככה עד שאתם מצליחים לנחש מי הדמות שהוא חשב עליה..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בינגו מסע מצורף למטה :)