פורסם: 16/05/2019, 20:26
משימה בחינוך תעבורתי- מעיין צדוק
נושא הפעולה- זהירות בדרכים בתור הולך רגל
מטרת הפעולה- להראות את הסכנות בתור הולך רגל ולהדריך איך לפעול.
הפעולה מיועדת- חניכים בגילאי 9-11.
מהלך השיעור:
בתור הולך רגל בכביש יש הרבה סכנות, וכדי להיזהר ולפעול נכון בכביש צריך לדעת את הכללים ולהתנהל על פיהם.
נותנים לחניכים (רנדומאליים) לקרוא קטעי קריאה של דילמות של ילדים בדרכים, ונותנים להם לפתח דיון.
הדילמות-
*מיה הלכה עם כמה חברות לסניף בדרך היה רמזור אדום וכל חברותיה של מיה חצו למרות האיסור, מיה ידעה שאסור לחצות אך בגלל שכל חברותיה חצו גם היא חצתה.
האם אתם חושבים שמה שמיה עשתה זה בסדר? הייתם עושים אותו דבר?
*איתן התחיל לחצות את הכביש כשהיה אור ירוק ולפתע הרמזור התחלף לאדום, איתן חזר מיד לצד שממנו בא.
האם איתן פעל כמו שצריך? מה איתן היה צריך לעשות?
מחלקים להם את הפתק של ההוראות בטיחות בדרכים בתור הולך רגל( מצורף למטה בקובץ):
עושים את החידון עם החניכים:
https://quizizz.com/admin/quiz/57e6e025 ... 306fa9e5/-
סיכום- תמיד תזכרו לפעול לפי הכללים, לא להיכנע ללחץ חברתי למרות שלפעמים זה נראה משכנע! ולהיות תמיד זהירים וחכמים.
נושא הפעולה- זהירות בדרכים בתור הולך רגל
מטרת הפעולה- להראות את הסכנות בתור הולך רגל ולהדריך איך לפעול.
הפעולה מיועדת- חניכים בגילאי 9-11.
מהלך השיעור:
בתור הולך רגל בכביש יש הרבה סכנות, וכדי להיזהר ולפעול נכון בכביש צריך לדעת את הכללים ולהתנהל על פיהם.
נותנים לחניכים (רנדומאליים) לקרוא קטעי קריאה של דילמות של ילדים בדרכים, ונותנים להם לפתח דיון.
הדילמות-
*מיה הלכה עם כמה חברות לסניף בדרך היה רמזור אדום וכל חברותיה של מיה חצו למרות האיסור, מיה ידעה שאסור לחצות אך בגלל שכל חברותיה חצו גם היא חצתה.
האם אתם חושבים שמה שמיה עשתה זה בסדר? הייתם עושים אותו דבר?
*איתן התחיל לחצות את הכביש כשהיה אור ירוק ולפתע הרמזור התחלף לאדום, איתן חזר מיד לצד שממנו בא.
האם איתן פעל כמו שצריך? מה איתן היה צריך לעשות?
מחלקים להם את הפתק של ההוראות בטיחות בדרכים בתור הולך רגל( מצורף למטה בקובץ):
עושים את החידון עם החניכים:
https://quizizz.com/admin/quiz/57e6e025 ... 306fa9e5/-
סיכום- תמיד תזכרו לפעול לפי הכללים, לא להיכנע ללחץ חברתי למרות שלפעמים זה נראה משכנע! ולהיות תמיד זהירים וחכמים.