עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 27/06/2019, 17:51
על ידי שיר שורץ
מתחילים בלשחק טלפון שבור. ( קישור למסר: לא תמיד שומעים את המילה הנכונה)

מקריאים לחניכים סיטואציות, נותנים לחניכים לחשוב קצת על הסיצואציה לאחר שענו כל כל הסיצואציות, מקריאים פתרון: *ילד נוסע באוטובוס מלא, והרבה אנשים מבוגרים עומדים. פתרון: הילד הוא נכה
                                                                                                         *התור התקדם בסוםר והאישה לפנייך לא התקדמה. פתרון: האישה היא חירשת עיוורת שהמלווה שלה הלכה לכמה רגעים
                                                                                                         *אישה נעצרה באמצע שחצתה את מעבר חציה. פתרון: האישה היא עיוורת שלא שמה לב שהכביש לא נגמר.

קוראים בספר "זום"
(ספר שככל שעוברים עמודים מתסררת התמונה המלאה)

מסכמים:
לא תמיד אנחנו רואים את התמונה המלאה, ומחליטים מהר לשפוט מבלי לדעת את שאר חלקי הפזאל. גםלפעמים אנחנו מרכלי על מישה ולא אומרות את כל האמת והיא יוצאת רע בעייני מישהי אחרת והופכת להיות משהו שהיא לא... הואו ננסה למגר את התופעה הזאת!