עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 28/06/2019, 16:44
על ידי יוסף איציק
שימו לב- זוהי פעולה חד פעמית, מכיוון שהפאנ'צ הוא שהם לא יודעים באמת  מה הם יעשו בסוף, לכן חשוב לברר אם לא עשו להם את זה פעם..
שלב א'
מחלקים את החניכים לשתי קבוצות.
אומרים להם שיש תחרות משימות, והקבוצה שמנצחת מקבלת פרס.
 נותנים לכל קבוצה צריכה לעשות משימות לקבוצה השניה, ולסיים את המשימות שהיא קיבלה מהקבוצה היריבה.
מכיוון שכל קבוצה רוצה לנצח, היא תתן משימות קשות מאוד לקבוצה השנייה.
המדריך עובר בין הקבוצות, ומידי פעם שואל את הקבוצה אם הם היו מצליחים לעשות את המשימות. כמובן שהם יענו שכן.
שלב ב'
אוספים את הדפים עם המשימות(כ-7 משימות).
נותנים כל קבוצה לעשות את המשימות שהיא כתבה(ולא כמו שאמנו בהתחלה)
תוך כדי הביצוע, החניכים יתלוננו שהמשימות קשות מדי. מזכירים להם שהם בעצמם אמרו שאלה משימות אפשריות מאוד...

הודעהפורסם: 04/02/2020, 13:33
על ידי יאיר0000
היי לא הבנתי מה הרעיון מה המוסר השכל שצריך להסביר לחניכים אחרי התרגיל