פורסם: 02/07/2019, 13:56
מהלך הפעולה:
1. משחקים פלונטר
דנים במשחק: מה היתה הבעיה?
כיצד התמודדנו איתה?
כיצד יכולנו לפתור אותה בדרכים אחרות? (להתיאש באמצע, שחניך אחד יקח פיקוד ויגיד לכולם מה לעשות, לחשוב בחשיבה משותפת, חניך אחד יצליח לסדר את עצמו ושכל אחד יסתדר לבד וכו'..)
2. מספרים את הסיפור "גדר, כבשה, ואיש עם בעיה" (נספח מס' 1)
סיכום:
אפשר לדון עם החניכים איזו דרך הכי טובה מכל הדרכים שבסיפור
1. משחקים פלונטר
דנים במשחק: מה היתה הבעיה?
כיצד התמודדנו איתה?
כיצד יכולנו לפתור אותה בדרכים אחרות? (להתיאש באמצע, שחניך אחד יקח פיקוד ויגיד לכולם מה לעשות, לחשוב בחשיבה משותפת, חניך אחד יצליח לסדר את עצמו ושכל אחד יסתדר לבד וכו'..)
2. מספרים את הסיפור "גדר, כבשה, ואיש עם בעיה" (נספח מס' 1)
סיכום:
אפשר לדון עם החניכים איזו דרך הכי טובה מכל הדרכים שבסיפור