עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 04/07/2019, 10:15
על ידי Gili
את הפעולה הכינו ירין ואוהד

מטרת הפעולה:
- להראות לחניכים את ההבדל בין הקשיים היומיומיים שלנו לבין הקשיים האמיתיים בחיים
- להראות לחניכים שמכל משבר אפשר להתגבר

שלבי הפעולה:
- ניתן לחניכים קשיים יומימיים לדוג' נכשלתי במבחן, רבתי עם החברה הכי טובה שלי, שברתי את היד וכו' ושואלים אותם איך הם היו מגיבים
- מספרים לחניכים את סיפורה של מרים פרץ ושואלים אותם איך הם היו מתנהגים אם היו במקומה, ממשיכים לדיון ואחר כך מספרים להם איך מרים פרץ הגיבה ואיך היא צמחה מהמשברים שלה
- פותחים בדיון, מה עזר למרים פרץ לצמוח מהמשברים
- משחקים משחק מסוים וכל פעם המדריך משנה את החוקים במשחק והמסר הוא שבסופו של דבר יש מציאות שה' מחליט ואנחנו צריכים להאמין שהכל לטובה והוא רוצה רק לטובתנו

סיכום:
מבינים שמה שעוזר לנו להתמודד במשברים זה ההבנה והאמונה שה' עושה הכל לטובתנו, גם אנחנו לא רואים את זה, ולהבין שהאמונה שיש משהו יותר גדול ממנו עוזרת לנו להתמודד עם המשברים שיש לנו בחיים.

הודעהפורסם: 01/04/2022, 16:58
על ידי נועם ר
פעולה מטורפתת
יש רעיון למשחק?

הודעהפורסם: 29/12/2022, 11:24
על ידי נתנאל ליברזון
תופסת-כל פעם להוסיף משהו
אסור לרוץ יותר מ10 שניות ברצף-אסור לתפוס ביד ימין וכו...