פורסם: 16/07/2019, 18:59
מהלך הערב:
☆ מבקשים לפני הפעולה מהחניכים תמונותשלהם ממש קטנים והחניכים צריכים לזהות מי זה מי.
☆ תחרות זחילה.
☆ מחלקים את החניכים לזוגות , מחסים לאחד מהם את העיניים והוא צריך להאכיל אחד את השני גרבר או גמדים .
☆ תחרות בין 2 קבוצות מי כותב הכי הרבה שירי ילדות
☆ זיהוי שירים של תוכניות ילדים.
(משמעים את השיר פתיחה)
☆ המחזת סיפור ילדים ולעשות אותו שכולם ערסים / זקנים..
☆ תחרות שירת שיר ילדים באות בה נוקב המדריך, הקבוצה הראשונה שמוצאת שיר מנצחת.
☆לרקוד ריקודי ילדים - ריקוד הציפורים/ יש לנו תיש/ מקרנה.
☆קוראים סיפור שמוזכרים בו מלא שירים לדוג´
יונתן הקטן קם בבוקר והשעון הראה על שבע בבוקר. הוא הסתכל על החמור הקטן שבפיגמה שלו..
☆משחק "שלוש אצבעות" במעגל: המדריך אומר חוויות מהילדות, למשל: שיחק/ה "רופא וחולה", היתה לו/ה "חבורה", משך לבנות בצמות...מי שעשה שלושה מהדברים האלו בילדותו מקבל משימה.
☆חוויות-
• כל אחד מספר את החוויה הראשונה הזכורה לו מילדותו.
• כל אחד מספר את החוויה המפדחת ביותר מילדותו.
☆ צ'ופר: את יודעת אמא, כולנו ילדים של החיים...
☆ מבקשים לפני הפעולה מהחניכים תמונותשלהם ממש קטנים והחניכים צריכים לזהות מי זה מי.
☆ תחרות זחילה.
☆ מחלקים את החניכים לזוגות , מחסים לאחד מהם את העיניים והוא צריך להאכיל אחד את השני גרבר או גמדים .
☆ תחרות בין 2 קבוצות מי כותב הכי הרבה שירי ילדות
☆ זיהוי שירים של תוכניות ילדים.
(משמעים את השיר פתיחה)
☆ המחזת סיפור ילדים ולעשות אותו שכולם ערסים / זקנים..
☆ תחרות שירת שיר ילדים באות בה נוקב המדריך, הקבוצה הראשונה שמוצאת שיר מנצחת.
☆לרקוד ריקודי ילדים - ריקוד הציפורים/ יש לנו תיש/ מקרנה.
☆קוראים סיפור שמוזכרים בו מלא שירים לדוג´
יונתן הקטן קם בבוקר והשעון הראה על שבע בבוקר. הוא הסתכל על החמור הקטן שבפיגמה שלו..
☆משחק "שלוש אצבעות" במעגל: המדריך אומר חוויות מהילדות, למשל: שיחק/ה "רופא וחולה", היתה לו/ה "חבורה", משך לבנות בצמות...מי שעשה שלושה מהדברים האלו בילדותו מקבל משימה.
☆חוויות-
• כל אחד מספר את החוויה הראשונה הזכורה לו מילדותו.
• כל אחד מספר את החוויה המפדחת ביותר מילדותו.
☆ צ'ופר: את יודעת אמא, כולנו ילדים של החיים...