פורסם: 17/07/2019, 14:25
צריך:
☆ מקרן
☆ ממתקים וחטיפים
☆ כיסוי עיניים
☆ אוזניות
☆ טופי
☆ קערה
☆ פתקים עם מילים לטאבו
☆ עיתונים גזורים
☆ השיר של דניאל עמית מודפס.
מהלך הפעולה:
☆ רואים את הסרטון "מסע יוצא דופן למען בעלי מוגבלות שכלית"
https://youtu.be/nYCoFswmFHg
☆ מביאים כל מיני ממתקים וחטיפים ומכסים לאחד החניכים את העיניים והוא צריך לומר איזה ממתק זה. (אנחנו הבאנו מרשמלו, גומי, בייגלה מקלות, דוריטוס ושוקולד)
☆ טאבו - מביאים לנציג פתק עם חיה או סיטואציה שעליו להציג בפנטומימה בלבד.
(המילים שלנו- ג'ירפה, ריצת 2000, שישי בערב)
☆ נותנים לאחד החניכים לשמוע שיר והוא צריך להציג את מה שהוא שומע.
☆מחביאים טופי בקערה עם עיתונים ועל החניכים להוציא אותם בלי להשתמש בידיים.
☆ משמיעים את השיר להיות או לא לחיות של דניאל עמית.(מומלץ להביא את המילים)
מסבירים על דניאל עמית:
☆דניאל עמית הוא קומיקסאי ומוזיקאי מהעונה הראשונה של "אקס פקטור", וזה שהוא אוטיסט בתפקוד גבוה.
☆לומדים את השיר אני ואתה או את ההמנון של התנועה בשפת הסימנים.
☆ מקרן
☆ ממתקים וחטיפים
☆ כיסוי עיניים
☆ אוזניות
☆ טופי
☆ קערה
☆ פתקים עם מילים לטאבו
☆ עיתונים גזורים
☆ השיר של דניאל עמית מודפס.
מהלך הפעולה:
☆ רואים את הסרטון "מסע יוצא דופן למען בעלי מוגבלות שכלית"
https://youtu.be/nYCoFswmFHg
☆ מביאים כל מיני ממתקים וחטיפים ומכסים לאחד החניכים את העיניים והוא צריך לומר איזה ממתק זה. (אנחנו הבאנו מרשמלו, גומי, בייגלה מקלות, דוריטוס ושוקולד)
☆ טאבו - מביאים לנציג פתק עם חיה או סיטואציה שעליו להציג בפנטומימה בלבד.
(המילים שלנו- ג'ירפה, ריצת 2000, שישי בערב)
☆ נותנים לאחד החניכים לשמוע שיר והוא צריך להציג את מה שהוא שומע.
☆מחביאים טופי בקערה עם עיתונים ועל החניכים להוציא אותם בלי להשתמש בידיים.
☆ משמיעים את השיר להיות או לא לחיות של דניאל עמית.(מומלץ להביא את המילים)
מסבירים על דניאל עמית:
☆דניאל עמית הוא קומיקסאי ומוזיקאי מהעונה הראשונה של "אקס פקטור", וזה שהוא אוטיסט בתפקוד גבוה.
☆לומדים את השיר אני ואתה או את ההמנון של התנועה בשפת הסימנים.