פורסם: 09/08/2019, 17:18
צריך :
☆ דפים
☆ עטים
☆ חידות שירים
☆ בוחרים שני חניכים.
כל חניך שר שיר דומה למשל:
יונתן הקטן והשפן הקטן
בלה צ'או וקדש חייך.
על החניכים שנבחרו לשיר כל אחד שיר אחד מבלי שיתבלבל עם החניך השני.
בזום- רגיל, משתיקים את השאר
☆למצוא כמה שיותר שירים עם מילה מסוימת, למשל 'שמש', אפשר תחרות בין יחידים ואפשר תחרות בין 2 קבוצות
☆ זמזומים –מחלקים את החניכים לקבוצות.
כל קבוצה כותבת על דף חמישה שירים.
נותנים לכל קבוצה דף של קבוצה אחרת וכל קבוצה בוחרת חניך שישב מולם וינחש איזה שיר מהרשימה שקיבלו הם מזמזמים.
*צריך דף *צריך עט*
בזום- מחלקים לחדרים
☆מחלקים את החניכים לקבוצות .
כל קבוצה צריכה לבחור חמישה שירים שיש להם מכנה משותף.
כל קבוצה שרה שני שירים מהשירים שבחרה ושאר הקבוצות צריכות לנחש מה המכנה המשותף בשירים. אם לא הצליחו לנחש מה המכנה המשותף שרים עוד שיר..
הקבוצה המנצחת היא הקבוצה שזיהתה יותר מכנים משותפים / קבוצה שבגמר שמיעת חמשת השירים לא גילו מה המכנה המשותף שלה.
בזום- מחלקים לחדרים
☆הצגת שורה מסוימת משיר
☆ המדריך בוחר אוסף שירים שיש להם מכנה משותף
(לדוגמה - שירים שבנים ששמם מתחיל ב-א שרים)
ואומר "אני יוצא לאורויזיון ושר שם את השיר _____".
מתחיל סבב בו כל אחד מציע שיר אחר לאורויזיון.
המדריך מאשר איזה שירים מתקבלים לאורויזיון לפי המכנה המשותף.
החניכים צריכים לנחש מה המכנה המשותף לפי השירים שהמדריך מאשר.
בזום- החניכים כותבים בצאט ואז המדריך מקרין מסך שיש בו 2 קבוצות: נכנס ולא נכנס וכל פעם שם את המילה
☆ אחד החניכים אומר אאאאלף וחניך נוסף אומר לו סטופ.
כולם צריכים לשיר שמתחיל באות שיוצאת.
*אפשר גם פשוט לפי סדר הא' -ב'\
בזום- המדריך בוחר אות וכולם כותבים בצאט
☆ 'שיר למקצוע'- מתאימים לכל אחד מהמקצועות בבית ספר שיר לפי מה שלומדים עכשיו.
'שיר לחניך' - מתאימים לכל חניך שיר , בהתאם לאופי ולתכונות.
בזום- מקרינים על המסך רשימה של 'זוגות' של חניכים וכל אחד מתאים לזוג שלו ואז עושים סבב
☆ חניך מספר סיפור כלשהו. ברגע שמישהו מזהה קשר כלשהו לשיר הוא מתחיל לשיר אותו.
בזום- שמים את כל השאר על השתק, מי שמזהה כותב בצאט
☆ חידות שירים-
חידות על שירים
▪מה יש לנו הלילה? (שמחה)
▪איפה השביל הזה מתחיל ? (כאן)
▪אני קורא לך ברבי את עונה לי ?(כן)
▪אמרו לי שראו אותך ב?(מסיבה בחיפה)
▪ למי שייך המספר 496351? (דינה ברזילי)
▪ כמה מלאו לבת ראש הכפר? (16 אביבים)
או חידות על הזמרים/ השלמת שירים
▪ מי שר את הכל לטובה ? (סטטיק ובן אל)
▪ מי שר את ארטיק מסטיק? (אגם בוחבוט)
▪ אין לי ארץ אחרת גם אם... (אדמתי בוערת)
בזום- עונים בצאט
☆× לוקחים את השיר "לכובע שלי" ומשנים אותו לכובע שלך, שלנו, שלו, שלהם...
× אפשר גם לעשות שאסור לומר מילה וכל פעם מוסיפה עוד מילה ואסור להתבלבל.
×לוקחים את השיר "לכובע שלי" ומשנים אותו לכףמשפט חלופי למשל 'בראש שלי לא נקלט חשבון'.
המילים של השיר המקורי:
" לכובע שלי שלוש פינות
שלוש פינות לכובע שלי.
לולא היו לו שלוש פינות
לא היה זה הכובע שלי."
דוגמה לשינוי:
לכובע שלך שלוש פינות
שלוש פינות לכובע שלך
לולא היו לו שלוש פינות,
לא היה זה הכובע שלך.
בזום- בצאט
☆ דפים
☆ עטים
☆ חידות שירים
☆ בוחרים שני חניכים.
כל חניך שר שיר דומה למשל:
יונתן הקטן והשפן הקטן
בלה צ'או וקדש חייך.
על החניכים שנבחרו לשיר כל אחד שיר אחד מבלי שיתבלבל עם החניך השני.
בזום- רגיל, משתיקים את השאר
☆למצוא כמה שיותר שירים עם מילה מסוימת, למשל 'שמש', אפשר תחרות בין יחידים ואפשר תחרות בין 2 קבוצות
☆ זמזומים –מחלקים את החניכים לקבוצות.
כל קבוצה כותבת על דף חמישה שירים.
נותנים לכל קבוצה דף של קבוצה אחרת וכל קבוצה בוחרת חניך שישב מולם וינחש איזה שיר מהרשימה שקיבלו הם מזמזמים.
*צריך דף *צריך עט*
בזום- מחלקים לחדרים
☆מחלקים את החניכים לקבוצות .
כל קבוצה צריכה לבחור חמישה שירים שיש להם מכנה משותף.
כל קבוצה שרה שני שירים מהשירים שבחרה ושאר הקבוצות צריכות לנחש מה המכנה המשותף בשירים. אם לא הצליחו לנחש מה המכנה המשותף שרים עוד שיר..
הקבוצה המנצחת היא הקבוצה שזיהתה יותר מכנים משותפים / קבוצה שבגמר שמיעת חמשת השירים לא גילו מה המכנה המשותף שלה.
בזום- מחלקים לחדרים
☆הצגת שורה מסוימת משיר
☆ המדריך בוחר אוסף שירים שיש להם מכנה משותף
(לדוגמה - שירים שבנים ששמם מתחיל ב-א שרים)
ואומר "אני יוצא לאורויזיון ושר שם את השיר _____".
מתחיל סבב בו כל אחד מציע שיר אחר לאורויזיון.
המדריך מאשר איזה שירים מתקבלים לאורויזיון לפי המכנה המשותף.
החניכים צריכים לנחש מה המכנה המשותף לפי השירים שהמדריך מאשר.
בזום- החניכים כותבים בצאט ואז המדריך מקרין מסך שיש בו 2 קבוצות: נכנס ולא נכנס וכל פעם שם את המילה
☆ אחד החניכים אומר אאאאלף וחניך נוסף אומר לו סטופ.
כולם צריכים לשיר שמתחיל באות שיוצאת.
*אפשר גם פשוט לפי סדר הא' -ב'\
בזום- המדריך בוחר אות וכולם כותבים בצאט
☆ 'שיר למקצוע'- מתאימים לכל אחד מהמקצועות בבית ספר שיר לפי מה שלומדים עכשיו.
'שיר לחניך' - מתאימים לכל חניך שיר , בהתאם לאופי ולתכונות.
בזום- מקרינים על המסך רשימה של 'זוגות' של חניכים וכל אחד מתאים לזוג שלו ואז עושים סבב
☆ חניך מספר סיפור כלשהו. ברגע שמישהו מזהה קשר כלשהו לשיר הוא מתחיל לשיר אותו.
בזום- שמים את כל השאר על השתק, מי שמזהה כותב בצאט
☆ חידות שירים-
חידות על שירים
▪מה יש לנו הלילה? (שמחה)
▪איפה השביל הזה מתחיל ? (כאן)
▪אני קורא לך ברבי את עונה לי ?(כן)
▪אמרו לי שראו אותך ב?(מסיבה בחיפה)
▪ למי שייך המספר 496351? (דינה ברזילי)
▪ כמה מלאו לבת ראש הכפר? (16 אביבים)
או חידות על הזמרים/ השלמת שירים
▪ מי שר את הכל לטובה ? (סטטיק ובן אל)
▪ מי שר את ארטיק מסטיק? (אגם בוחבוט)
▪ אין לי ארץ אחרת גם אם... (אדמתי בוערת)
בזום- עונים בצאט
☆× לוקחים את השיר "לכובע שלי" ומשנים אותו לכובע שלך, שלנו, שלו, שלהם...
× אפשר גם לעשות שאסור לומר מילה וכל פעם מוסיפה עוד מילה ואסור להתבלבל.
×לוקחים את השיר "לכובע שלי" ומשנים אותו לכףמשפט חלופי למשל 'בראש שלי לא נקלט חשבון'.
המילים של השיר המקורי:
" לכובע שלי שלוש פינות
שלוש פינות לכובע שלי.
לולא היו לו שלוש פינות
לא היה זה הכובע שלי."
דוגמה לשינוי:
לכובע שלך שלוש פינות
שלוש פינות לכובע שלך
לולא היו לו שלוש פינות,
לא היה זה הכובע שלך.
בזום- בצאט