עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 14/07/2013, 22:15
על ידי נטע
פותחים במקבץ פעילויות מעייפות- משימות ללכת ולהביא דברים. אחרי כל דבר שהם מביאים לנו,הם מקבלים חלק מהשיר "עיגולים של
שמחה".

מעמידים את החניכים בטור ובעצימת עיניים. המדריך מוביל וכאשר ישנו מכשול הם צריכים להעביר מאחד לשני.
 
^ מניחים 3 פתקים בחדר שעל כל אחד כתוב: 1.פראייר 2. כל הכבוד אבל אני לא הייתי עושה זאת 3. אני איתך.
מקראים את המקרים הבאיםוכל חניך צריך לעמוד ליד השלט שמשקף את דעתו.
המקרים: 1. בכל פעם שערן עושה קניות בסופר, הוא מסתכל בסלי הקניות של האנשים שסביבו ונותן לכל אילו שיש להם מעט
מצרכים להיות לפניו.
2.יאיר מילא בפעם הראשונה בחייו טופס של 'מפעל הפיס' והוא זכה ב 2000 ₪, והחליט לתת מתוך הסכום 1000 ₪
לאגודת " עזר מציון".
3. ביום שלישי הייתה פעולה בסניף בסגנון ערב עיתונים, בסוף הפעולה הקומונרית קראה למדריך, כל החניכים
ניצלו את ההזדמנות וברחו, ורק גילה נשארה לנקות את החדר מהעיתונים.
4. לכתה הגיעה עולה חדשה שכמעט ואינה יודעת עברית, המורה בקשה מתנדבת שתשב לידה ותעזור לה להתאקלם בכתה.
דפנה שתמיד חלמה לשבת ליד דליה חברתה הטובה וסוף- סוף השנה הן יושבות ביחד, דפנה
מחליטה בכל זאת לעבור ליד העולה החדשה.
 
á חשוב! נסי לערער את ביטחונם של החניכים שהולכות ל'אני איתך'.
נסי לגרום לדו- שיח בין החניכים.
^לסיכום יש לדון עם החניכים מה גורם לאנשים פראיירים כאשר הם נותנים לאנשים אחרים?
האם אנו מפסידים כאשר אנו נותנים משלנו?
 לשים לב: לא דנים בכמה צריך לתת!!!


בהצלחה D: