עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 11/06/2014, 09:49
על ידי אודי
אף אחד לא אוהב להיפרד מהשבט שלו. אבל אם כבר אנחנו עושים אתזה אנחנו רוצים שזאת תהיה אחלה פעולה! :)
אז אני הכנתי כאן פעולת פרידה נחמדה... :)

חלק א'-נקודת האור שב...:
כל חניך מקבל נייר שעליו הוא רושם את השם שלן. זה יכול להיות איפה שהוא רוצה על הדף. עכשיו הדף יעבור במעגל לכל החניכים,והם צריכים לרשום על הדף את נקודות האור שהם רואים אחד בשני.
המטרה של זה,זה כדי שכל אחד יראה כמה הוא מיוחד! :)

חלק ב'-אמת או חובה:
מכירים את המשחק אמת או חובה? (ברווור... :lol: ) אז זה אותו המשחק עם טוייסט. אתם צריכים להכין מראש 2 כוסות כשאחד מלא בפתקים עם שאלות. זה יהיה כוס האמת. כוס שנייה תהיה מלא במשימות שונות. זאת תהיה כוס החובה.
המשימות והשאלות המוכנות מראש צריכות להיות בנושאים השונים שהיו בתקופת ההדרכה שלכם,כדי להוות מן סיכום כזה.
דוגמאות לשאלות אמת:
*מאיזו פעולה הכי נהנת?
*מה את/ה תזכר/י הכי הרבה מהתקופה הזאת?
*איזה דברים שעשית עם השבט (גם מחוץ לזמן הפעולות) זכור לך הכי הרבה?

דוגמאות למשימות לחובה:
*הצג את הדבר הכי מצחיק שקרה לך באחד המסעות/הפעולות
*תשיר את המנון התנועה
*תשיר מוראל של השבט
*הגד נקודת אור על האדם היושב מימינך
*חובה עלייך לקחת אמת... ;)

חלק ג':
עכשיו זה הזמן שלך. אתה יכול לסכם עכשיו את השנה/שנה וחצי/שנתיים או יותר שהיית עם השבט. דבר עם החניכים! :)
אתה יכול לתת להם קטע יפה והקדשות אישיות/מכתבים אישיים... מה שעולה על דעתך.
אל תשכח!!!! מזכרת מהתקופה.
זה יכול להיות קולאז של התמונות שיש לכם ביחד או מחזיק מפתחות עם תמונה שבטית. לא לשכוח להגיד להם לשמור על קשר ולתת שוב את המספר שלכם...
וגם---תבטיחו לחזור שוב ולבקר... :)

הודעהפורסם: 29/08/2018, 12:28
על ידי אמתי פרץ
אחלה פעולה תודה

הודעהפורסם: 12/06/2020, 22:56
על ידי mikabs6
עזר מאוד תודה רבהה

הודעהפורסם: 08/04/2021, 19:56
על ידי המדריכה שעוזבת
מה עוד כדאי לשאול באמת וחובה?

הודעהפורסם: 02/05/2022, 19:04
על ידי אורח
וואו ממש עזר! תודה❤

הודעהפורסם: 02/05/2022, 19:05
על ידי מדריכה בפעולה(;
וואו ממש עזר! תודה❤

הודעהפורסם: 02/05/2022, 19:05
על ידי מדריכה בפעולה(;
וואו ממש עזר! תודה❤

הודעהפורסם: 07/07/2022, 12:57
על ידי אורח
יש למישהו עוד רעיונות למשימות לאמת וחובה?

הודעהפורסם: 31/07/2022, 12:30
על ידי תמרר
פעולת פרידה:
משחקים-
1.מסדרים 3*3 או 3*4 חטיפים או ממתקים מהפחות שווים להכי שווים שבכל ראש טור כתוב הגדרה אחרת לדוג: אירועים, אנשים, מקומות. מחלקים את השבט ל-2. המטרה לנחש כמה שיותר אירועים, אנשים ומקומות שהיו קשורים איכשהו לשבט במשך השנה וכמובן שלממתקים השווים יותר יהיה יותר קשה לגלות מה האדם/ אירוע שמסתתר מתחת. לדוג: אדם- יכול להיות הקומונרית, מדריכה וביותר קשה יכול להיות נגיד אדם שהשבט פגש פעם אחת באיזה שיחה או משו.. שבט שזכה בהכי הרבה ממתקים ניצח.
2. שמים שירים והחניגים צריכים להתהלך עד שנעצר השיר והילד שהכי קרוב אליהם צריך לכתוב על דף שתלוי על הגב שלהם תכונה/ מחמאה/ זיכרון כיף שחווה איתו השנה וכו'. בסוף אפשר לצמצם הכל למזכרת של מחזיק מפתחות קטן עם כל המציאות ולהביא לחניך.
יצירה-1. קלמר לבן או בהיר מקשטים בכל מה שרוצים טוליפ טושים מדבקות אם יש סמל מגניב של השבט (נבטוטים- תותים) וכו' אפשר לצייר עליו, לכתוב שם להביא בסוף לחניך עם כל שאר המזכרות.
​​​​​​​2. נחש מי- המדריכות מכינות משטחים עם ריבועים של תמונות של חניכים, הצוות, הקומונרית. בעזרת סקוטצ'ים הם מחוברים למשטח ובתחילת המשטח יש מקום מעמד לריבוע שאפשר לתקוע שם. אפשר לשחק בזוגות. המטרה של אחד מהזוג לנחש מי האדם שבחר הזוג השני לשים במעמד המוסתר בעזרת שאלות של כן ולא בלבד: יש לו משקפיים? הוא בן? וכו'..
מזכרות-1. אלבום תמונות קטן ומעוצב ובו תמונות מהשנה ולידם כתוב מה היה שם + משפטים יפים, ציטוטים+  מקום אישי לחניך שיכתוב מה שרוצה. 
​​​​​​​2. סיכום אישי של המדריכים המדשים ומכתבים אישיים לכל אחד3. מחזיק מפתחות עם המציאות לכל אחד2. דיסק עם מצגת תמונות של החניכים מהשנה.
​​​​​​בהצלחה

 

הודעהפורסם: 08/06/2023, 09:40
על ידי אורח
סידר לי הכל