פורסם: 14/01/2020, 18:09
[right]לפני הפעולה:
אוספים תמונות ילדות מההורים של החניכים.
מהלך הפעולה:
1. מראים את התמונות של החניכים וכולם צריכים לנחש מי זה מי.
2. משחקים חבילה עוברת עם היגדים (הכי נדיב, הכי רגיש וכו'...) וכל פעם מעבירים לילד שהכי מתאים לו ההיגד.
3. כל אחד מקבל גוש פלסטלינה בו הוא יוצר איך הוא רואה את עצמו.
4. כל חניך מקבל ציור של ילד עם שק והם צריכים למלא את הציור לפי הקריטריונים הבאים:[/right]
צ'ופר
אפשר לחלק את השיר של זלדה:
https://shironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=383&wrkid=1964
המלצה
ברקע הפעולה או אפילו רק הבזמן החבילה עוברת לשים את השיר 'אני נשאר אני' ו'לכל איש יש שם'[/right]
אוספים תמונות ילדות מההורים של החניכים.
מהלך הפעולה:
1. מראים את התמונות של החניכים וכולם צריכים לנחש מי זה מי.
2. משחקים חבילה עוברת עם היגדים (הכי נדיב, הכי רגיש וכו'...) וכל פעם מעבירים לילד שהכי מתאים לו ההיגד.
3. כל אחד מקבל גוש פלסטלינה בו הוא יוצר איך הוא רואה את עצמו.
4. כל חניך מקבל ציור של ילד עם שק והם צריכים למלא את הציור לפי הקריטריונים הבאים:[/right]
- עיינים- מה הוא אוהב לראות.
- רגליים- לאן הוא אוהב ללכת.
- ראש-מה הוא הכי אוהב לחשוב/לדמיין.
- לב- את מי הוא הכי אוהב.
- שק= מה הוא רוצה לקחת איתו לאי בודד.
צ'ופר
אפשר לחלק את השיר של זלדה:
https://shironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=383&wrkid=1964
המלצה
ברקע הפעולה או אפילו רק הבזמן החבילה עוברת לשים את השיר 'אני נשאר אני' ו'לכל איש יש שם'[/right]