עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 30/11/2020, 21:11
על ידי דבירברחד
חלק ראשון – סיעור מוחות להעלות את המילה "לכלוך" ולשאול את כל הילדים מה המילה הראשונה שעולה להם לראש כאשר אומרים את המילה.
חלק שני – הסבר הנושא להסביר איך נושא זה משפיע על הטבע והסביבה ולפרט על המקומות שבהם זה נגרם והפתרונות האפשריים לנושא.
חלק שלישי – דיון קצר לשאול את הילדים אילו פתרונות הם חושבים שאפשר לעשות בנושא.
חלק רביעי – פעילות משחק בנושא מחזור להסביר להם שיש 3 סוגים של פחי מחזור: פח כחול לנייר ולקרטון, פח כתום לאריזות פלסטיק ומתכת ופח סגול לזכוכיות. לחלק אותם לקבוצות ולתת לכל קבוצה רשימת מוצרים שהם יצטרכו בזמן הנמוך ביותר למיין אותם לפי פחים (ניתן להכין קופסאות בצבעים שונים ולהפוך את זה לחווייתי יותר על ידי כך שהילדים יקלעו את המוצרים לקופסא המתאימה).
עוד פעילות אפשרית היא ללמד אותם להכין אדנית לפרחים מבקבוק, קופת חיסכון מפח מתכת וכו'...