עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 19/12/2020, 20:02
על ידי אמונה עובדיה
בס"ד
פעולת "היום שאחרי" (הקורונה)
מהלך פעולה:
♥משמיעים לחניכים 3 שירים שנכתבו על התקופה בזמן הקורונה. (אפשר גם שירים אחרים כמובן)
-"ילדי המרפסות"
-"כשהכל ייגמר"
-"זה קטן עלינו"
*תוך כדי השירים מחלקים לחניכות דפים עם טושים לצייר ולכתוב כל מה שעובר להן במחשבות כשהן שומעות את השירים.
♥פותחים דיון: מה אתן חושבות שיקרה ביום שאחרי? שהמסיכות ייזרקו לפח. שהכל ייפתח.עוד נקודות לדיון. האם אנחנו חושבות שהפקנו מהתקופה הזאת דברים טובים? האם ניצלנו את הזמן הזה?
♥קוראים קטע "מוזיאון המסכות"
forum20-post-3561
♥משחקים משחק: עומדים במעגל אחד אחרי השני, ועם טוש או עם האצבע צריך לצייר משהו, למשל בית. המשחק דומה לטלפון שבור אבל בציור. כל אחד מצייר לבא בתור על הגב את מה שהוא הרגיש.
מטרת המשחק: שהציור יגיע לסוף כמו שהחניך בהתחלה התכוון. 
♥נשחק עוד משחק , חניך אחד מכסה את העיניים עם צעיף למשל. וחניך אחר צריך לתאר לו מה לצייר (למשל: עיגול ואז רד למטה בקו ישר –כדי שייצא ילד)
מטרת המשחק: לצייר כמה שיותר במדויק את מה שהחניך מתאר.
סיכום:
תקופת הקורונה הייתה רחוקה ממה שדמיינו שתהיה. והיום שאחרי יהיה אחר ממה שנתאר לעצמינו. בקטע ובמשחקים ראינו שלא תמיד מה שאנחנו מקווים קורה בדיוק כמו שתיארנו. לפעמים זה טוב יותר, טוב פחות, ולעיתים גם בדיוק כמו שתיארנו לעצמנו. שנזכה לתאר ולקוות למציאות טובה וברוכה, ושנגיע ליום שאחרי.