פורסם: 24/12/2020, 16:10
מה המסר? לעשות כל יום מחדש באותה התלהבות והתמדה
שלב א'- נשחק הרוח נושבת עם הגדרות:
"הרוח נושבת לכל מי שיש לו את תכונת התמדה"
"הרוח נושבת לכל מי שעושה בהתלהבות דברים גם בפעם ה-40"
"הרוח נושבת לכל מי שלא מוותר לעצמו"
"הרוח נושבת לכל מי שמחליף טלפון כל כמה שנים ולא כל שנה"
"הרוח נושבת לכל מי שעושה דברים לא לשם הכבוד וההכרה"
"הרוח נושבת לכל מי שחושב שגבורה זה גם בדברים הקטנים ולא רק בדברים הגדולים והמפוצצים".
שלב ב'- נותנים לכמה מהחניכים כרטיסיה עם שם של בעל מקצוע (נהג אוטובוס, מלצר, מורה, תלמיד ורופא) ומשימות: - לתאר את היום של הבעל מקצוע, -לומר מה הבעל מקצוע חושב על המקצוע שלו, -לומר מה הוא מרגיש לגבי המקצוע שלו – לומר מה עובר על בעל המקצוע במהלך יום העבודה.
שלב ג'- מביאים תמונות של כל מיני דברים מהאינטרנט (נוף יפה, סוכריה..) /סיטואציות (תלמיד בתחילת שנה ותלמיד בסוף שנה, מישהו שהוציא רישיון נהיגה לפני חודש ומישהו שהוציא רישיון נהיגה לפני 5 שנים, מישהו שאוכל אותו מאכל כל יום וכו') ונותנים לכל חניך קלף. כל חניך צריך לתאר את התמונה בעייני מישהו שפעם ראשונה רואה את מה שבתמונה ובעייני מי שרואה את מה שבתמונה אחרי כמה פעמים.
שלב ד'- דיון: למה כשאנחנו רואים/עושים פעם ראשונה משהו אנחנו מתלהבים יותר משאנחנו רואים משהו או עושים משהו אחרי כמה פעמים?
שלב ה'- קטע:הגיבורים שלי/הרב אייל ורד
שלב א'- נשחק הרוח נושבת עם הגדרות:
"הרוח נושבת לכל מי שיש לו את תכונת התמדה"
"הרוח נושבת לכל מי שעושה בהתלהבות דברים גם בפעם ה-40"
"הרוח נושבת לכל מי שלא מוותר לעצמו"
"הרוח נושבת לכל מי שמחליף טלפון כל כמה שנים ולא כל שנה"
"הרוח נושבת לכל מי שעושה דברים לא לשם הכבוד וההכרה"
"הרוח נושבת לכל מי שחושב שגבורה זה גם בדברים הקטנים ולא רק בדברים הגדולים והמפוצצים".
שלב ב'- נותנים לכמה מהחניכים כרטיסיה עם שם של בעל מקצוע (נהג אוטובוס, מלצר, מורה, תלמיד ורופא) ומשימות: - לתאר את היום של הבעל מקצוע, -לומר מה הבעל מקצוע חושב על המקצוע שלו, -לומר מה הוא מרגיש לגבי המקצוע שלו – לומר מה עובר על בעל המקצוע במהלך יום העבודה.
שלב ג'- מביאים תמונות של כל מיני דברים מהאינטרנט (נוף יפה, סוכריה..) /סיטואציות (תלמיד בתחילת שנה ותלמיד בסוף שנה, מישהו שהוציא רישיון נהיגה לפני חודש ומישהו שהוציא רישיון נהיגה לפני 5 שנים, מישהו שאוכל אותו מאכל כל יום וכו') ונותנים לכל חניך קלף. כל חניך צריך לתאר את התמונה בעייני מישהו שפעם ראשונה רואה את מה שבתמונה ובעייני מי שרואה את מה שבתמונה אחרי כמה פעמים.
שלב ד'- דיון: למה כשאנחנו רואים/עושים פעם ראשונה משהו אנחנו מתלהבים יותר משאנחנו רואים משהו או עושים משהו אחרי כמה פעמים?
שלב ה'- קטע:הגיבורים שלי/הרב אייל ורד