פורסם: 30/10/2014, 19:35
חלק א'-הכנה:
הפעולה הזאת היא אחת הפעולות השוות,אבל היא גם מצריכה עבודה... אתם צריכים למצוא חדר שאפשר לרוקן אותו. אח"כ קחו נייר רצף ורצפו את רוב החדר (צריך שיהיה "שוליים" של החדר שאין עליו נייר).
חלק ב'-הפעולה:
אתה מכניס את החניכים בהדרגה לחדר. תן לכל אחד מהם טוש וקח מהם את הטלפון,במידה והוא אצלם. לא מכניסים תיקים או כל דבר אחר לחדר. בנוסף,יש איסור דיבור בחדר וצריך להוריד את הנעליים בכניסה.
אתה תראה שבהתחלה כולם יתחילו לצירר או לשרבט בקצוות של הדף או מייד באמצע הדף.
חלק ג'-המסר:
בהתחלה כולם הלכו לקיצון. או שהם ציירו בשוליים של הדף או באמצעו. לאט לאט התחילו החניכים להתפרס גם לשאר חלקי הדף. זהו בעצם,איזון לא נכון. כלומר,אם אף אחד לא היה מבין שמה שהוא עושה זה לא בסדר,הוא לא היה מתפרס על פני שאר הדף. הוא היה נשאר בחלק דף הקטן שנמצא לידו.
אז--בעצם,כן צריך להיות משוחרר,זורם וכו',אבל לא יותר מידי. וגם,אם נישאר מופנמים,כמו ציור בקצה הדפים,יהיו הרבה חלקים ריקים. ונפסיד המון.
בהצלחה!
הפעולה הזאת היא אחת הפעולות השוות,אבל היא גם מצריכה עבודה... אתם צריכים למצוא חדר שאפשר לרוקן אותו. אח"כ קחו נייר רצף ורצפו את רוב החדר (צריך שיהיה "שוליים" של החדר שאין עליו נייר).
חלק ב'-הפעולה:
אתה מכניס את החניכים בהדרגה לחדר. תן לכל אחד מהם טוש וקח מהם את הטלפון,במידה והוא אצלם. לא מכניסים תיקים או כל דבר אחר לחדר. בנוסף,יש איסור דיבור בחדר וצריך להוריד את הנעליים בכניסה.
אתה תראה שבהתחלה כולם יתחילו לצירר או לשרבט בקצוות של הדף או מייד באמצע הדף.
חלק ג'-המסר:
בהתחלה כולם הלכו לקיצון. או שהם ציירו בשוליים של הדף או באמצעו. לאט לאט התחילו החניכים להתפרס גם לשאר חלקי הדף. זהו בעצם,איזון לא נכון. כלומר,אם אף אחד לא היה מבין שמה שהוא עושה זה לא בסדר,הוא לא היה מתפרס על פני שאר הדף. הוא היה נשאר בחלק דף הקטן שנמצא לידו.
אז--בעצם,כן צריך להיות משוחרר,זורם וכו',אבל לא יותר מידי. וגם,אם נישאר מופנמים,כמו ציור בקצה הדפים,יהיו הרבה חלקים ריקים. ונפסיד המון.
בהצלחה!