עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 06/12/2021, 16:25
על ידי levin
מתחילים בכך שמחלקים לכול חניך סכום של 150 נקודות בשטרות של חמישים ועושים איזושהי מכירה פומבית על זכויות למינהן.לאחר מכן נבקש מהחניכים להתחלק לשתי קבוצות (כשכול חניך עדיין מחזיק את הזכויות שלו) וניתן להם משימה שבה הם צריכים לשכנע את המדריכים, למה מגיעות להם הזכויות האלה או להפגין עליהן. (הפגנה מדומה, סרטון,  הצגה, שיר )ואז נעשה נקודה זריזה על זכויות טבעיות, ניקח מהחניכים שקיבלו את הזכויות הבאות: הזכות לקניין, הזכות לחירות, והזכות לחיים ונשאל מה משותף להן?ההגדרה: זכויות האדם הוא רעיון , הקובע כי קיימות זכויות להן זכאי כל אדם מעצם היותו אדם.עונים על שאלות.ונקודה קצרה על הפגנה. למה מפגינים וכיצד זה עוזר. 

ציוד: שטרות מזוייפים