פורסם: 17/12/2021, 13:36
מתחיליםם:D
1. שמים לכל חניך קצפת בפה, והוא צריך לספר חוויה מהחופש הגדול [לזכור לקנות קצפתת]
2. "התחברתי" [ שקית במבה נמצאת אצל אחד מהחניכים, הוא מספר משהו על עצמו, ואוכל במבה. מי שמזדהה\ עבר חוויה זהה, צועק "התחברתי", לוקח אליו את הבמבה, ואוכל במבה אחת על כל דבר שהוא אומר].
3. כל חניך מקבל פתק וכותב עובדה מעניינת על עצמו, ואת השם שלו. אוספים את כל הפתקים, והמדריך מקריא כל פתק בתורו, והחניכים צריכים לזהות את החניך שכתב.
4. קפסולת זמן=
שאלות מנחות לקפסולת זמן :
1. איך את\ה רואה את השבט בעוד שנתיים?
2. איך את\ה רואה את עצמך בלימודים עו שנתיים?
3. איזה הישג היית רוצה להשיג?
4. מה את\ה מאחל\ת לשבט?
מכניסים לבקבוק, ופותחים בסיום ההדרכה
לסיכום, אפשר לעשות תיאום ציפיות עם החניכים, מה מצפים מאיתנו כמדריכים, מה הם מצפים מהשבט, מהשנה, מהסניף, וכו'
*ממליצים לכתוב את מה שהחניכים אומרים
בהצלחהה
*קרדיט לתאיר
1. שמים לכל חניך קצפת בפה, והוא צריך לספר חוויה מהחופש הגדול [לזכור לקנות קצפתת]
2. "התחברתי" [ שקית במבה נמצאת אצל אחד מהחניכים, הוא מספר משהו על עצמו, ואוכל במבה. מי שמזדהה\ עבר חוויה זהה, צועק "התחברתי", לוקח אליו את הבמבה, ואוכל במבה אחת על כל דבר שהוא אומר].
3. כל חניך מקבל פתק וכותב עובדה מעניינת על עצמו, ואת השם שלו. אוספים את כל הפתקים, והמדריך מקריא כל פתק בתורו, והחניכים צריכים לזהות את החניך שכתב.
4. קפסולת זמן=
שאלות מנחות לקפסולת זמן :
1. איך את\ה רואה את השבט בעוד שנתיים?
2. איך את\ה רואה את עצמך בלימודים עו שנתיים?
3. איזה הישג היית רוצה להשיג?
4. מה את\ה מאחל\ת לשבט?
מכניסים לבקבוק, ופותחים בסיום ההדרכה
לסיכום, אפשר לעשות תיאום ציפיות עם החניכים, מה מצפים מאיתנו כמדריכים, מה הם מצפים מהשבט, מהשנה, מהסניף, וכו'
*ממליצים לכתוב את מה שהחניכים אומרים
בהצלחהה
*קרדיט לתאיר