עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 30/01/2022, 18:36
על ידי levin
נשאל את החניכים מה מיוחד בפעולה הזאת?

נענה שהיא פעולת החצי (35/70), ונשאל מה זה גורם להם להרגיש?

נמשיך ונאמר שהם גם קיבלו תעודות בגלל המחצית, ונשאל מה הם חושבים בתקופות כאלה, האם זה נקודת דרך? איך ממשיכים?

ונעשה סבב שבו כול אחד כותב דברים שהוא רוצה לשנות בקבוצה, לשפר ולשמר. ניקח את הפתקים ונרכיב דעה של הקבוצה על הפעולות (לא נחשוף אותם).נשאל אם מישהו רוצה להגיד משהו?

נעשה סבב של חטיף מתוק ומלוח, כול אחד אומר בסבב דבר טוב שקרה ודבר פחות טוב.

מחלקים צ'ופר-ספח