פורסם: 23/02/2022, 08:13
שלב 1-
שואלים את החניכים שאלות, סתם שאלות שעולות לכם- מי הקומונרית של הסניף? איזה יום היום? וכפרס נותנים סוכריה רק לחניכים שמשקרים ולא עונים את התשובה הנכונה. לאט לאט חניכים מבינים את הקטע ומתחילים לשקר סידרתית כדי לקבל כמה שיותר סוכריות.
שלב 2-
מספרים לחניכים את הסיפור הפיל שרצה להיות הכי/ הביצה שהתחפשה. תוך כדי שאתם מקריאים תגידו להם לנסות לחשוב מה המסר לחיים שלנו.
שלב 3-
מקריאים את "בקשת האני העצמי" של הרב קוק. זה קטע קשה לקריאה, אם החניכים קטנים תסבירו להם בע"פ, אם הם גדולים תנו להם את הקטע ותשאלו מה הם מצליחים להבין.
הרב קוק מסביר בקטע שהחטא של האדם הראשון זה שהוא לא היה נאמן לעצמו, הוא הקשיב לקול שחיצוני לו- לנחש, ולכן כשה' שאל אותו "איכה" הוא לא ידע להשיב כי הוא לא ידע מי הוא. אותו חטא חוזר בחטא העגל, בעץ פרי עושה פרי, בלבנה שהתמעטה בסיפור בראשית. כשהמהות של החטא היא זהה בכולם- ההתכחשות לאני הפנימי.
דברו עם החניכים על החשיבות של להיות מי שאתה. ונאמן לדעות שלך ולמחשבות שלך ולערכים שלך.
לסיום תגידו להם שהם עלובים שבשביל סוכריה הם היו מוכנים לשקר
שואלים את החניכים שאלות, סתם שאלות שעולות לכם- מי הקומונרית של הסניף? איזה יום היום? וכפרס נותנים סוכריה רק לחניכים שמשקרים ולא עונים את התשובה הנכונה. לאט לאט חניכים מבינים את הקטע ומתחילים לשקר סידרתית כדי לקבל כמה שיותר סוכריות.
שלב 2-
מספרים לחניכים את הסיפור הפיל שרצה להיות הכי/ הביצה שהתחפשה. תוך כדי שאתם מקריאים תגידו להם לנסות לחשוב מה המסר לחיים שלנו.
שלב 3-
מקריאים את "בקשת האני העצמי" של הרב קוק. זה קטע קשה לקריאה, אם החניכים קטנים תסבירו להם בע"פ, אם הם גדולים תנו להם את הקטע ותשאלו מה הם מצליחים להבין.
הרב קוק מסביר בקטע שהחטא של האדם הראשון זה שהוא לא היה נאמן לעצמו, הוא הקשיב לקול שחיצוני לו- לנחש, ולכן כשה' שאל אותו "איכה" הוא לא ידע להשיב כי הוא לא ידע מי הוא. אותו חטא חוזר בחטא העגל, בעץ פרי עושה פרי, בלבנה שהתמעטה בסיפור בראשית. כשהמהות של החטא היא זהה בכולם- ההתכחשות לאני הפנימי.
דברו עם החניכים על החשיבות של להיות מי שאתה. ונאמן לדעות שלך ולמחשבות שלך ולערכים שלך.
לסיום תגידו להם שהם עלובים שבשביל סוכריה הם היו מוכנים לשקר