עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 07/04/2022, 12:45
על ידי טליה פוירשטיין
בס"ד ובהשתדלותנו

שתי אפשרויות להעברת הדף-
א. לקרוא ביחד בישבצ
ב. להביא למדריכים לקרוא בעצמם בזמנם, ולהתקשר להתקיל אותם בשאלות :)

מתודת פתיחה לישבצ: מכינים טאבו של מקומות ביישוב / עיר (למשל - בית כנסת, סניף) ומשחקים כרגיל. בסוף המשחק אומרים שלפני שיוצאים למסע חשוב להכיר את המקום ולא לצאת על עיוור אז שיחקרו לפני וידברו על זה עם החניכים.
מתודה כללית לישבצ: מציירים מסלול על הרצפה עם תחנות, כשכל תחנה מדברת על נושא אחר בקשר למסע, בצורה חוויתית.
מתודה כללית לישבצ: שולחים בקבוצת צוות סרטונים עם הסברים למסע, כשכל נושא מעביר מישהו אחר. למשל מדריכת טיולים שתספר על האיזור והמסלולים, רכז הדרכה שידבר על הזדמנויות חינוכיות וכו'.

ב"הצלחה!

(תודה וקרדיט לקומונריות על הרעיונות:)