פורסם: 27/06/2022, 15:35
פעולת הכנה לחופש הגדול (:
4 הכוונות (טיפים) לניצול החופש -
1. להגיע מוכנות לחופש
2. לא לבזבז זמן במסכים
3. לנצל את הזמן
4. לקבוע מטרות ויעדים ולפעול כדי להשיג אותם
1. מציעים לחניכים בתחילת הפעולה להתקבץ בקבוצות של ארבע, מי שרוצה. לא כולם ירצו כמובן. לא מסבירים למה, ובמהלך הפעולה יכול להיות שהם יתחרטו שבכלל הקשיבו לזה.
2. "חי-חולה-גוסס-מת" - מוסרים במעגל כדור מהאחד לשני. במידה ואחד מהחניכים לא מצליח לתפוס, הוא נהיה "חולה", על רגל אחת. אם הוא לא תופס שוב, הוא עובר להיות עם שתי ברכיים על הרצפה, ובפעם השלישית יוצא מהמשחק. כדי לחזור ממצב למצב אחורה, צריך לתפוס את הכדור שלוש פעמים ברצף. (גם אם שרפתי המון זמן מול המסך, אפשר לחזור ולנצל, ולהמשיך מהנקודה העכשווית)
3. תופסת - מגדירים זמם מסויים לתופסת (החופש הוא תקופת זמן מסויימת, ועלינו לנצל אותו לעשות כמה שיותר, ולא לבזבז את הזמן היקר על דברים לא חשובים)
4. חיי שרה - לשאול את החניכים לפני כמה פסולים הם חושבים שיהיו להם בסוף המשחק. (לפני החופש, כדאי לקבוע מטרות ויעדים, כדי להיות ממוקדים ולפעול עבור זה)
1. אומרים לחניכים שהם צריכים לעשות 4 סיבובים סביב הכיכר, ומי שהתחברו לקבוצות בתחילת הפעולה עושים ארבעה סיבובים ביחד (1 כל אחת), ולכן מי שהגיע מוכן והיה מודע, הצליח יותר.
בסוף, מושיבים את החניכים ופורסים ארבעה דפים על הרצפה, כל דף עם טיפ אחד שכתוב עליו. מקיימים דיון, מה יותר חשוב, למה חשוב לנצל את הזמן וכו'.
קיץ נעיםם
4 הכוונות (טיפים) לניצול החופש -
1. להגיע מוכנות לחופש
2. לא לבזבז זמן במסכים
3. לנצל את הזמן
4. לקבוע מטרות ויעדים ולפעול כדי להשיג אותם
1. מציעים לחניכים בתחילת הפעולה להתקבץ בקבוצות של ארבע, מי שרוצה. לא כולם ירצו כמובן. לא מסבירים למה, ובמהלך הפעולה יכול להיות שהם יתחרטו שבכלל הקשיבו לזה.
2. "חי-חולה-גוסס-מת" - מוסרים במעגל כדור מהאחד לשני. במידה ואחד מהחניכים לא מצליח לתפוס, הוא נהיה "חולה", על רגל אחת. אם הוא לא תופס שוב, הוא עובר להיות עם שתי ברכיים על הרצפה, ובפעם השלישית יוצא מהמשחק. כדי לחזור ממצב למצב אחורה, צריך לתפוס את הכדור שלוש פעמים ברצף. (גם אם שרפתי המון זמן מול המסך, אפשר לחזור ולנצל, ולהמשיך מהנקודה העכשווית)
3. תופסת - מגדירים זמם מסויים לתופסת (החופש הוא תקופת זמן מסויימת, ועלינו לנצל אותו לעשות כמה שיותר, ולא לבזבז את הזמן היקר על דברים לא חשובים)
4. חיי שרה - לשאול את החניכים לפני כמה פסולים הם חושבים שיהיו להם בסוף המשחק. (לפני החופש, כדאי לקבוע מטרות ויעדים, כדי להיות ממוקדים ולפעול עבור זה)
1. אומרים לחניכים שהם צריכים לעשות 4 סיבובים סביב הכיכר, ומי שהתחברו לקבוצות בתחילת הפעולה עושים ארבעה סיבובים ביחד (1 כל אחת), ולכן מי שהגיע מוכן והיה מודע, הצליח יותר.
בסוף, מושיבים את החניכים ופורסים ארבעה דפים על הרצפה, כל דף עם טיפ אחד שכתוב עליו. מקיימים דיון, מה יותר חשוב, למה חשוב לנצל את הזמן וכו'.
קיץ נעיםם