פורסם: 18/07/2022, 14:02
פעולת שבת כי תשא- צרכים מיוחדים
דיסלקציה: לתת לבת לקרוא סיפור בלי רווחים
עיוורון: מסלול הליכה בעיניים עצומות
חרש: טאבו (בוחרים בת ואומרים לה מילה, היא צריכה להעביר את המילה בפנטומימה)
נכות פיזית: השעון ומישהי אחת עם רגליים קשורות כל הזמן.
הסיפור:
ילדהקטנהואביהחצויחדגשרשנתלהמעלנהרסוער.האבאמעטחששאזהואביקשמביתוהקטנה:"מתוקה,בבקשהאחז בידשליכדישלאתיפלילנהר""לא,אבא",ענתהלוהבת"תחזיק אתה את שלי!""מה ההבדל?"הופתעהאב"ישהבדלגדול"הסבירה לו"אםאני אחזיקאתהידשלךומשהויקרהליישסיכויגבוהשאניארפהאתהאחיזהמהידשלך.אבלאםתחזיקאתהאתשלי,אנייודעתלבטחשלאמשנהמהיקרה,אתהלעולםלאתעזוב"
דיסלקציה: לתת לבת לקרוא סיפור בלי רווחים
עיוורון: מסלול הליכה בעיניים עצומות
חרש: טאבו (בוחרים בת ואומרים לה מילה, היא צריכה להעביר את המילה בפנטומימה)
נכות פיזית: השעון ומישהי אחת עם רגליים קשורות כל הזמן.
הסיפור:
ילדהקטנהואביהחצויחדגשרשנתלהמעלנהרסוער.האבאמעטחששאזהואביקשמביתוהקטנה:"מתוקה,בבקשהאחז בידשליכדישלאתיפלילנהר""לא,אבא",ענתהלוהבת"תחזיק אתה את שלי!""מה ההבדל?"הופתעהאב"ישהבדלגדול"הסבירה לו"אםאני אחזיקאתהידשלךומשהויקרהליישסיכויגבוהשאניארפהאתהאחיזהמהידשלך.אבלאםתחזיקאתהאתשלי,אנייודעתלבטחשלאמשנהמהיקרה,אתהלעולםלאתעזוב"