עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 23/09/2022, 13:05
על ידי צופיה ויינר
הכנה לפעולה:
- תולים על הקיר (במקרה שאין מבנה - פשוט מפזרים על הרצפה או שומרים בשקית) 5 בלונים. בכל בלון (לפני הניפוח) שמים פתק, שעליו כתוב משחק מסויים. אבל לא "סתם" משחקים כמו תופסת, שבויים וכו', אלא משחקים כגון:
* הרמז הראשון לחפש את המטמון
* המשימה שלהם היא לצבוע שלט שכתוב עליו משפט כלשהו בפחות מעשר דקות
* חידון על הסניף (המדריך מקריא והחניכים עונים)
*לכתוב את השם של השבט מאבנים בתוך פחות מחמש דקות
וכדו'
מהלך הפעולה:
החניכים בוחרים באקראיות בלון שהם מחליטים לפוצץ, ומבצעים את המשימה/משחקים את המשחק שנמצא בתוכו.
לאחר שהם מסיימים לבצע את הכל, שואלים אותם אם הם נהנו לפוצץ את הבלונים בשביל לראות מהי המשימה הבאה. כנראה רובם יענו שכן.
מסבירים להם שהיינו יכולים באותה מידה להתאכזב מזה שהתפוצץ הבלון. אבל אנחנו ראינו שיש בפנים משהו טוב, ששווה את הפיצוץ של הבלון, ולכן לא התאכזבנו.
זה מה שאנחנו צריכים לעשות - לראות את הטוב בכל דבר! גם אם משהו נראה לנו מעצבן או מבאס, יש בו משהו טוב.
צ'ופר לסיום:
"ופתאום - בום! טראח! מה קרה? 
הבלון התפוצץ! הבלון נקרע!"
שבט --- האלופים!
מאחלת לכם לראות רק את הדברים 
העיקריים והחשובים בחיים.
לראות את הטוב בכל דבר.
אוהבתת ---