עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 20/05/2023, 21:43
על ידי דפנהג
*סבב- נניח על הריצפה את המילה ירושלים ונבקש מהחניכים להגיד מה עולה להם בראש שהם רואים/שומעים את המילה ירושלים

נחלק את החניכים לבעד או נגד לפני שהם יודעיפ על מה הנושא ידבר
*נקריא את הקטע: ״תל אביב כעיר בירה״ של אביב אברמוביץ ונדון איתם- האם באמת כדאי להחליף את ירושלים בתל אביב כעיר בירה?
(בעד/נגד) אולי הכותב צודק? מדוע אנחנו ככ מקובעים, הרי תל אביב היא עיר שיותר צעירים מסתובבים בה והדור שלנו משתנה..

*סבב- נניח על הריצפה כמה משפטים שקשורים לירושלים איזה שבאלנו (לחפש בגוגל- משפטים על ירושלים) 
ונשאל למה הם הכי התחברו ולמה

*צופר+סיכום+קטע קריאה קצר-
נקריא את הקטע ״כשאני בירושלים- אני משתנה״:
״כשאני נכנס לירושלים, אני כולי שונה.
לא יודע מה יש בה, בירושלים הזו,
אבל היא גורמת לי מן משהו כזה בלב...
מן רצון להיות טוב יותר, נחמד יותר, אמיתי יותר!
פעם חשבתי שאולי אלו האבנים,
אחר כך חשבתי שאולי האנשים בה שונים,
אולי הצלילים, אולי קולות התפילה,
אבל היום אני חושב, היום אני מבין שמשהו במקום הזה,
בעיר הקודש שלנו, שונה, פשוט שונה,
ולכן כשאני בירושלים, גם אני קצת משתנה״