עמוד 1 מתוך 1
הודעהפורסם: 26/06/2023, 15:36
על ידי מדריכה אנונימיתתת
פעולה על שיתוף פעולה
מתאים לגיל קטן בעיקר...

תחרות בין 2 קבוצות. עומדים על הכיסאות, יש עוד כסא מיותר. צריך הלצליח להעביר את כל הכיסאות מקצה אחד לקצה שני כשעומדים עליהם. אסור לרדת לרצפה. אם מישי יורדת לרצפה מתחילים מהתחלה.... 

21עם מספרים על הרצפה. בלי ש2 ידרכו ביחד

21-לספור עד 21 בלי ששתי חניכות יספרו ביחד. אם 2 סופרות ביחד אז מתחילים מהתחלה

לעבור את הנהר- המטרה של החניכות להצליח לעבור מקצה אחד לקצה שני של החדר(למי שיש שטח גדול בחוץ אז עדיף. ככל שהשטח יותר ארוך המשחק יותר מגניב וכיף) 
ולהגיד להם שידמיינו שהרצפה זה נהר והמטרה שלהם זה להצליח לעבור כל השבט לקצה השני של הנהר. 
איך הם יכולות לעבור? בתחילת המשחק שמים להם על הרצפה דפים/קרטונים/כל דבר אחר ואומרים להם שזה רפסודה/משו שכשהם עומדות על זה הם יכולות לעבור כי זה לא שוקע. את הרפסודות הם יכולות להזיז בהתאם לצורך שלהם. 
אסור לב לדרך על 2 רפסודות באותו זמן. 
כשיש רפסודה ריקה המדריכה יכולה לקחת אותה ואז יש להם רפסודה אחת פחות במשחק(המטרה של המדריכה לנסות להוציא להם את הרפסודות-היא יכולה רק כשהם לא דורכות על זה...)
מותר להם לגעת ביד ברפסודה בשביל לשים אותה יותר קדימה כדי שהם יוכלו להתקדם אבל הם צריכות להניח ולא יכולות להשאיר את זה אצלם כל הזמן,
כשחניכה דורכת על הנהר לא על רפסודה-היא טבעה ומתחילים מההתחלה בלי הרפסודות שהמדריכה כבר לקחה להם...
(מקווה שהמשחק היה מספיק ברור...)

קטע על שיתוף פעולה יש https://xn--8dbbvwj.net/topic/1003
ויש https://xn--8dbbvwj.net/topic/924
ויש https://xn--8dbbvwj.net/topic/2790
ויש עוד.. מוזמנים לחפש מה שמתאים לכם...
אני אישית לא הקראתי להם קטע בפעולה הזאת. אבל מי שזה מתאים לה והיא רוצה אז מעולה:)

ובעיקרון המסר די מובן... החניכות בעצמם קולטות שהם היו צריכות פה שיתוף פעולה בשביל להצליח!

אפשר לדבר גם על המשמעות של כל אחת(לטוב ולרע.. שבזכות כל אחת זה היה יותר מהר... ושכל אחת היתה יכולה להרוס)