פורסם: 16/06/2015, 14:49
שלב א – מירוץ שליחים מסביב לסניף בזמן מסוים ואומרים לאחד מהחניכים שיגיע תורו לא ירוץ ואז זה יעכב את כולם .
שלב ב – צריך לספור עד 20 ( אולי פחות אם זה ייקח הרבה זמן ) בלי לתאם מראש מי אומר מה , רק אחד אומר את המספר ואם אומרים שניים ביחד צריך להתחיל מהתחלה , אסור לאדם אחד להגיד שני מספרים ברצף .
שלב ג – נותנים לכל אחד כמה חתיכות של דומינו והם צריכים להעמיד אותם בשורה , אחרי שהם יצליחו נפיל אחד וזה יפיל את כולם .
שלב ד - משפחה אחת עם מספר ילדים (ע"פ מספר הילדים שנמצאים בפעולה) הייתה מאוד מיוחדת. כל ילד היה מוכשר, כל אחד במשהו אחר. (תתחילו לפרט...) פעם אחת אמם יצאה לקניות וכולם נשארו בבית לבד, כל אחד בעיסוקיו. במהלך הזמן התפתח ריב בין שני אחים, אחד זרק כרית על השני שפגע במדף הכלים... ההרס היה נוראי. לקח להם מספר דקות לקלוט את חומרת המצב, ואז כולם פרצו בצעקות אחד על השני ובהאשמות, ובחששות מתגובת הוריהם (תעשו משהו מצחיק).
לפתע הקטן בחבורה הציע שפשוט כל אחד יתרום בכישרון שלו ויחד יתקנו את שנעשה. ובאמת, אחד אחרי השני, לאט לאט, הם החזירו הכל כבראשונה.
שלב ב – צריך לספור עד 20 ( אולי פחות אם זה ייקח הרבה זמן ) בלי לתאם מראש מי אומר מה , רק אחד אומר את המספר ואם אומרים שניים ביחד צריך להתחיל מהתחלה , אסור לאדם אחד להגיד שני מספרים ברצף .
שלב ג – נותנים לכל אחד כמה חתיכות של דומינו והם צריכים להעמיד אותם בשורה , אחרי שהם יצליחו נפיל אחד וזה יפיל את כולם .
שלב ד - משפחה אחת עם מספר ילדים (ע"פ מספר הילדים שנמצאים בפעולה) הייתה מאוד מיוחדת. כל ילד היה מוכשר, כל אחד במשהו אחר. (תתחילו לפרט...) פעם אחת אמם יצאה לקניות וכולם נשארו בבית לבד, כל אחד בעיסוקיו. במהלך הזמן התפתח ריב בין שני אחים, אחד זרק כרית על השני שפגע במדף הכלים... ההרס היה נוראי. לקח להם מספר דקות לקלוט את חומרת המצב, ואז כולם פרצו בצעקות אחד על השני ובהאשמות, ובחששות מתגובת הוריהם (תעשו משהו מצחיק).
לפתע הקטן בחבורה הציע שפשוט כל אחד יתרום בכישרון שלו ויחד יתקנו את שנעשה. ובאמת, אחד אחרי השני, לאט לאט, הם החזירו הכל כבראשונה.