פורסם: 09/01/2025, 12:10
פעולה יום חמישי- איך לקחת את האור של חנוכה למשך כל השנה
משחק חימום (לא קשור למסר): משחק: טופי במשבצת- מחלקים לכל חניך מספר רצועות של נייר (מינימום 4), על הרצפה מפזרים סוכריות טופי כך שבכל משבצת יש סוכריה אחת. כל חניך בתורו צריך לשים רצועה אחת על הפסים של המשבצות. כאשר משבצת מוקפת כולה ברצועות, החניך ששם את הרצועה האחרונה לוקח את הטופי.
משחק שרלוק: חוויות- עושים סבב כל אחת אומרת בקצרה ממש 3 דברים שהיא עשתה בחנוכה, אני כותבת בקצרה את מה שהם אומרות ומשחקים שרלוק(: (פתקים מצורפים..)
סיפור להמחשה: מצורף.. חתוך לקטעים שהבנות יקריאו.
קטע: להסביר את הקטע: נר אפשר לכבות אבל את האור והטוב שיש בכל אחת אי אפשר לכבות, רבי נחמן כותב שהאדם הוא לא כמו נר שנגמר ונכבה, בכל אחת יש טוב ואור שהתפקיד שלה להאיר אותו כל יום בשנה, בהתמדה. כל אחת כותבת נקודה טובה שיש בה והיא ממשיכה איתה או מעשה טוב שהיא רוצה לעשות. אחרי שבועיים שואלים אם הם היו על זה והתמידו נחלק משו קטן.
משחק חימום (לא קשור למסר): משחק: טופי במשבצת- מחלקים לכל חניך מספר רצועות של נייר (מינימום 4), על הרצפה מפזרים סוכריות טופי כך שבכל משבצת יש סוכריה אחת. כל חניך בתורו צריך לשים רצועה אחת על הפסים של המשבצות. כאשר משבצת מוקפת כולה ברצועות, החניך ששם את הרצועה האחרונה לוקח את הטופי.
משחק שרלוק: חוויות- עושים סבב כל אחת אומרת בקצרה ממש 3 דברים שהיא עשתה בחנוכה, אני כותבת בקצרה את מה שהם אומרות ומשחקים שרלוק(: (פתקים מצורפים..)
סיפור להמחשה: מצורף.. חתוך לקטעים שהבנות יקריאו.
קטע: להסביר את הקטע: נר אפשר לכבות אבל את האור והטוב שיש בכל אחת אי אפשר לכבות, רבי נחמן כותב שהאדם הוא לא כמו נר שנגמר ונכבה, בכל אחת יש טוב ואור שהתפקיד שלה להאיר אותו כל יום בשנה, בהתמדה. כל אחת כותבת נקודה טובה שיש בה והיא ממשיכה איתה או מעשה טוב שהיא רוצה לעשות. אחרי שבועיים שואלים אם הם היו על זה והתמידו נחלק משו קטן.