
חלק 1 – פתיחה (5 דקות)מורה שואל:
- מי אוהב סרטים קצרים?
- מה אפשר ללמוד מסרט של 5 דקות בלבד?
- "Piper"
- התמודדות עם פחדים, סקרנות ואומץ
- "The Present"
- קבלת השונה, העצמה, חמלה
- "Snack Attack"
- שיפוט מהיר, הומור, למידה מטעויות
- ממה Piper פחד?
- איך הוא התמודד עם הפחד?
- מתי אתם פחדתם אבל ניסיתם שוב?
- למה הילד לא רצה את הכלב בהתחלה?
- מה גילינו עליו בסוף?
- איך הכלב עזר לו להשתנות?
- מה חשבה הסבתא? מה באמת קרה?
- למה חשוב לבדוק עובדות לפני ששופטים מישהו?
- האם לכם קרה מצב דומה?
- שכל אחד יחשוב ויצייר סוף אחר שהוא היה נותן לסרט שהוא הכי אהב ויציג אותו לכיתה
- אפשר לבקש מהילדים לצייר רגע אחד מכל סרט שהכי נגע בהם ולכתוב כיתוב קצר.
- בקבוצות קטנות, כל קבוצה משחזרת סצנה מסרט (בלי מילים) – שאר הכיתה מנחשת איזה סרט.