פורסם: 25/09/2015, 10:04
1. 2 כלבים ועצם (שתי קבוצות שוות. כל קבוצה עומדת בשורה מול הקבוצה השניה במרחק מסוים. מחלקים מספרים לכל ילד- לכל קבוצה מחלקים את אותם המספרים, כדי שיהיו שני ילדים 2 נגיד. המדריך באמצע וקורא כל פעם שם ש מספר והחניכים שהמספר שלהם צריכים לרוץ אליו ולקחת את העצם- שזה חפץ כלשהו).
2. הרוח נושבת
3.נותנים דילמה: תלמיד שנה שלימה לא השקיע בלימודים. הציונים שלו מאוד נמוכים- עם תעודה כזאת, הוא לא יכול להתקבל לבית ספר שהוא מאוד רצה. המורה שלו אומר לו שאם הוא יחרוש כל היום וכל הלילה למבחן שיתקיים יום למחרת, והוא יקבל יותר מ80- הוא ייתן לו 100 בתעודה. אבל התמיד יצטרך לעבוד מאוד מאוד קשה ולהשלים את כל החומר ......
מה אתם הייתם עושים?
מסר:
10 ימי תשובה= שנה שלימה אנחנו לא עושים מספיק טוב ואפילו מזלזלים, יש יום אחד בשנה שהשמיים נפתחים לרשותינו ויש לנו אפשרות לתקן.
לא נלך על זה?!
יאללה ! תנצלו את הזמן!!
מה להביא? חפץ כלשהו, את הדילמה על בריסטול, או ציור של הדילמה על נייר רצף
כמה זמן? שלושת רבעי שעה, חצי שעה
תהנו
-לא אני כתבתי את הפעולה-
2. הרוח נושבת
3.נותנים דילמה: תלמיד שנה שלימה לא השקיע בלימודים. הציונים שלו מאוד נמוכים- עם תעודה כזאת, הוא לא יכול להתקבל לבית ספר שהוא מאוד רצה. המורה שלו אומר לו שאם הוא יחרוש כל היום וכל הלילה למבחן שיתקיים יום למחרת, והוא יקבל יותר מ80- הוא ייתן לו 100 בתעודה. אבל התמיד יצטרך לעבוד מאוד מאוד קשה ולהשלים את כל החומר ......
מה אתם הייתם עושים?
מסר:
10 ימי תשובה= שנה שלימה אנחנו לא עושים מספיק טוב ואפילו מזלזלים, יש יום אחד בשנה שהשמיים נפתחים לרשותינו ויש לנו אפשרות לתקן.
לא נלך על זה?!
יאללה ! תנצלו את הזמן!!
מה להביא? חפץ כלשהו, את הדילמה על בריסטול, או ציור של הדילמה על נייר רצף
כמה זמן? שלושת רבעי שעה, חצי שעה
תהנו
-לא אני כתבתי את הפעולה-