פורסם: 26/09/2015, 23:48
בפעולה הזאת נראה לחניכים שכדאי לנסות לראות את הטוב בכל דבר, גם שקשה...
לפני הפעולה נכין לוח של סולמות וחבלים אבל המיוחד יהיה שהסולמות והנחשים יוצאים מאותה נקודה.
1.נשחק פלונטר : כולם עומדים במעגל וכל אחד נותן יד אחת למישהו אחד ויד שנייה למישהו שני (ולא למי שלידו).
לאחר מכן צריכים לחזור למצב של מעגל בלי לעזוב את אחיזת הידיים.
בהתחלה שהידיים מסובכות נשאל את החניכים אם הם חושבים שנצליח,חניכים לא מייד יגידו שאפשר...
בסוף נשאל אותם אם הם עדיין חושבים ככה ונראה שוני בתשובות...
מה אנחנו רואים במשחק?בהתחלה שזה ממש מסובך אז זה נראה קשה ושלא נצליח אבל בסופו של דבר אחרי שמצליחים רואים את הטוב....
2.סבב כל אחד אומר משהו רע שקרה לו השבוע ומה הוא היה יכול לעשות כדי שיהיה יותר טוב או כדי שזה לא יקרה...
3.נשחק את הסולמות והחבלים. שחניך מגיע למשבצת שיש שם סולם ונחש הוא קורא סיטואציה מפתק.אם זה נראה לו טוב עולה בסולם ואם לא יורד בנחש.
וצריך להסביר למה.
דוגמאות:פספסתי את האוטובוס,נכשלתי במבחן.
המטרה במשחק לנסות לראות את הטוב בכל דבר...
בהצלחההההההה!!
לפני הפעולה נכין לוח של סולמות וחבלים אבל המיוחד יהיה שהסולמות והנחשים יוצאים מאותה נקודה.
1.נשחק פלונטר : כולם עומדים במעגל וכל אחד נותן יד אחת למישהו אחד ויד שנייה למישהו שני (ולא למי שלידו).
לאחר מכן צריכים לחזור למצב של מעגל בלי לעזוב את אחיזת הידיים.
בהתחלה שהידיים מסובכות נשאל את החניכים אם הם חושבים שנצליח,חניכים לא מייד יגידו שאפשר...
בסוף נשאל אותם אם הם עדיין חושבים ככה ונראה שוני בתשובות...
מה אנחנו רואים במשחק?בהתחלה שזה ממש מסובך אז זה נראה קשה ושלא נצליח אבל בסופו של דבר אחרי שמצליחים רואים את הטוב....
2.סבב כל אחד אומר משהו רע שקרה לו השבוע ומה הוא היה יכול לעשות כדי שיהיה יותר טוב או כדי שזה לא יקרה...
3.נשחק את הסולמות והחבלים. שחניך מגיע למשבצת שיש שם סולם ונחש הוא קורא סיטואציה מפתק.אם זה נראה לו טוב עולה בסולם ואם לא יורד בנחש.
וצריך להסביר למה.
דוגמאות:פספסתי את האוטובוס,נכשלתי במבחן.
המטרה במשחק לנסות לראות את הטוב בכל דבר...
בהצלחההההההה!!