על ידי tomer.brand
» 30/11/2019, 13:02
פתיחה:
נותנים לכל חניך פתק שבו נוא רושם מה החלום שלו, לאחר מיכן החניכים מקפלים את הפתקים ושמים בכובע או קופסא או משהו אחר שיחזיק את זה וכל פעם מוציאים פתק מהכובע מקריאים את החלום של אחד החניכים והחניכים צריכים לגלות של מי הפתק.
גוף 1 המשך פתיחה: לאחר שהחניכים ניחשוב את כל החלומות עושים לכל חניך שרוצצה "הגשמת חלום" לדוגמה: עם החלום של אחד החניכים הוא להיות אסטרונאות אז כל החניכים הוכים לכוכבים ואומרים אני צדק, אני שבתאי וכו...
גוף 2: נותנים לכל החניכים דף וכמה טושים ואז כל חניך צריך לצייר על צד אחד של הדף את בית החלומות שלו ובצד השני את יום החלומות שלו (נגיד חניך יכול לעשות כזה קומיקס של אותו היום כצו ללכת לבריכה ואז לצאת לטיול ואז לאכול פיצה...) לאחר מיכן נותנים לכל חניך להציג את היום והבית חלומות שלו.
תופסת חלומות: כל חניך שנתפס צריך לספרחלום שהיה לו והוא הגשים ולאחר מיכן זה להחלטת המדריכיםעם החניך שתפס ימשיך לתפוס או שהחניך שנתפס יתפוס עכשיו (תלוי בקבוצה).
סיכום: נותנים לחניכים את המשפט המפורסם i have a dream ומתרגמים אותו. לאחר מיכן המדריך מסביר שזה משפט מאוד מפורסם של מרטין לותר קינג שאמר באחד מנאומיו שיש לו חלום. מספרים לחניכים שמרתין נילחם לצען זכויותיהם של השחורים וזההיה החלום שלו ואכן הוא הצליח לשפר את המצב אבל עדיין לא 100%, ואז מספרים לחניכים על המטרה של הסיפור אל תוותרו על החלומות שלכם.