על ידי הלל ו
מנהלת לשעבר תודה על תרומתך!
» 16/06/2021, 11:47
1. נשחק עם החניכים את משחק התנועות כשכל חניך מוסיף תנועה על התנועות שעשו לפניו, כך שכל אחד בתורו חוזר על כל התנועות שנעשו עד כה+ תנועה חדשה שהוסיף
2. נחלק את החניכים לזוגות, כל זוג יקבל את אותה התחלה של ת"ז של ילד ויצטרך להמציא לו ת"ז וסיפור חיים. *נספח
נעשה השוואה מקוצרת בין הסיפורים של החניכים, ונראה איך כל אחד לקח את אותם הפרטים והמציא סיפור אחר לגמרי
3. נשחק טלפון מתוקן
- נסביר- ראינו במשחקים איך כל אחד מוסיף את הייחודיות שלו ובכך יוצא משהו חדש וטוב יותר שמועיל לכולם!
4. נוציא את אחד החניכים החוצה. נסכם עם שאר החניכים שכשנחזיר את החניך ונשאל אותו שאלה- כמה מילים יש בשיר 'יונתן הקטן'- הם צריכים לשכנע אותו שיש בו 23 מילים (ולא 24)
- נסביר בעדינות את הקונפליקט שראינו- החברה יכולה לנסות לגרום לנו לשנות כיוון ולא ללכת עם מה שנכון לנו ועם מה שאנחנו חושבים לנכון. אנחנו צריכים לשים לב שהחברה תורמת לנו ואנחנו לה (כמו שראינו במשחקים הראשונים) ולא מונעת ממנו הוספת הטוב והייחודיות שלנו.
5. נספר את סיפור המרובעים והעיגולים. תוך כדי הסיפור החניכים צריכים לרקוע ברגליים או למחוא כפיים לפי המסומן בדף.. *מצורף כקובץ
נפתח דיון עם החניכים: האם העיגולים צדקו בבקשתם? מה אנחנו יכולים ללמוד מהסיפור בהקשר למה שדיברנו עליו מקודם?
6. נסכם - בכל אחד יש טוב ייחודי שהוא יכול להוסיף סביבו. חשוב שכל אחד ישתדל להיות הוא בחברה, ולהוסיף מהטוב שלו לאחרים!
*נספח 1
שם: גלעד כהן
גיל: 12
מקום מגורים: תל אביב
צבע עיניים:
מספר אחים:
תחביבים:
מאכל אהוב:
ציון במבחן האחרון:
- קבצים מצורפים
-
- מעשה בריבוע ועיגול.pdf
- (504 KiB) הורד 2811 פעמים