☆ לא נפסיק לשיר-
מחלקים את האוטובוס לשני טורים -נהג ודלת.
המדריך אומר מילה וכל טור בתורו צריך למצוא שיר ובו אותה מילה.
הטור המפסיד הוא הטור לו נגמרים השירים.
בזום- מחלקים את החניכים ל2 קבוצות (כדאי לכתוב את הקבוצות על המסך), הם כותבים בצאט. ☆ חפצים-
מחלקים את האוטובוס לשני טורים -נהג ודלת.
אומרים חפץ מסויים וכל טור צריך להביא אותו לקדמת האוטובוס כמה שיותר מהר.
הטור הראשון שמביא מקבל נקודה.
בזום-מחלקים את החניכים ל2 קבוצות (כדאי לכתוב את הקבוצות על המסך), הם מראים במצלמה. אפשר גם להגיד למשל 'בובה 3' ואז הם צריכים להביא 3 בובות..☆ תמונות –
מבקשים מהחניכים לצלם תמונה של נוף מחוץ לאוטובוס במהלך הנסיעה ושלוח לאחד המדריכים בפרטי.
המדריכים שולחים לקבוצה את התמונות בלי שם הצלם אלא נותנים מספר לתמונה.
כל חניך שולח לפרטי איזו תמונה הכי אהב.
מי שקיבל הכי הרבה קולות מנצח.
*אפשר לפי חוקיות – צבע מסויים, צורה מסויימת..
*צריך טלפונים*
בזום- מחלקים את החניכים ל2 קבוצות (כדאי לכתוב את הקבוצות על המסך), הם הולכים לצלם את הנוף מהמרפסת/חדר שלהם/את הסוכה, שולחים לכם ואתם משתפים מסך . ☆ נחש מי–
אחד המשתתפים בוחר בדמות מהסניף ושאר המשתתפים צריכים לזהות במי בחר על ידי שאלות כן ולא.
שאלות לדוגמה: יש לו עיניים כחולות? יש לו אחים בסניף? הוא בחב"ב?
החניך שגילה מי הדמות בוחר את הדמות הבאה.
בזום- בוחרים דמות, משתיקים את כולם , הם מצביעים ואתם פותחים כל פעם למי שבחרתם את ההשתקה והוא אומר את השאלה שלו.☆ אני רואה מהחלון...-
המדריך אומר אני רואה מהחלון.... ומוסיף משהו שהוא רואה.
לדוגמה: משהו בצבע מסויים / צורה מסויימת / מתחיל באות א'...
החניכים צריכים להגיד מה ראה המדריך.
בזום- בצאט☆ חיפושים -
כל חניך מקבל דף עם דברים שעליו למצוא בנסיעה.
לדוגמה:
12 מכוניות כסופות, 8 מכוניות שחורות, 4 מכוניות לבנות, 2 מכוניות כחולות, 5 משאיות ,רוכב אופניים, 3 אוטובוסים.
בזום- דברים שהוא רואה סרטון שהקרנתם/מהמרפסת☆ עובדות -
כל אחד אומר את העובדה הכי לא חשובה שידועה לו.
לדוגמה: 'לפילים יש זיכרון טוב'
בזום- בצאט או שולחים לכם קודם ואתם מקרינים
התאמה לתקופת הקורונה
במודגש למטה