נניח את נספח 1 ונספח 2 על הרצפה ונשאל את החניכים אם הם שמעו על השמות האלה ויודעים עליהם משהו, לאחר מכן נתחיל בפעולה
עושים סבב ובו כל אחד אומר מה עשה היום לפי השם שלו. לדוג': גילי - גזרתי, ידעתי,למדתי, ירדתי במדרגות. רק דברים שהם עשו היום!! וככ...
פעם, בשעה שטיילת, שאלתי "אייכה"?הרמת עיניים תמהות."אייכה"? חזרתי ואמרתי,זו שאלה ששאל אלוקים את האדםוכל אדם ...
אַהֲרֹן, אִישׁ עֲסָקִים יְהוּדִי הַמִּתְגּוֹרֵר בְּלוֹנְדוֹן בִּצַּע עִסְקָה גְּדוֹלָה וְקִבֵּל אֶת שְׂכָרוֹ בִ
בהצלחה!
פים פם פום תלמד את הילדים שלה בלט .תלבש בחתונה שלה שמלה מימי הביניים. תיסע לחמש שנים לחו"ל ללמוד רוקחות
יש דברים רבים שאנו צריכים לשים לב אליהם בהעברת הפעולה מעבר למהו המסר ולמהם השחקים שבה. אז הנה כמה כלים פרקטיים להעברת פעולה:
קטעי קישור: 1. כמה אנשים יושבים באוטובוס. הנהג שומע רדיו ברקע. האנשים מבקשים מהנהג להגביה. הוא ...
על ידי Gili מנהלת באתר » 20/04/2020, 22:16
חזור אל צ'ופרים
אתר פעולה נט אינו קשור ואינו מייצג את תנועות הנוער בישראל במידה ונתקלתם בתוכן מפר זכויות יוצרים אנא צרו איתנו קשר ואנו נסיר את התוכן המפר