- תחרות בין שתי קבוצות לכתוב הכי הרבה ערים בישראל.
בזום- כותבים את הקבוצות על מסך שמשתפים ואז הם כותבים בצאט- זיהו ערים על המפה בעזרת מספרים.
בזום- על מסך שמשתפים, כל פעם אומרים מספר ואז הם כותבים בצאט- חידון מיקום ישובים- באיזה אזור בארץ הם נמצאים.
בזום- על מסך שמשתפים, כל פעם אומרים מספר ואז הם כותבים בצאט- תחרות בין שתי קבוצות של רשימת שירים על ארץ ישראל .
בזום- משתפים מסך עם החלוקה לקבוצות, אפשר שכל קבוצה תשלח למדריך אחר - לצייר את מפת הארץ הכי מדוייק שאפשר.
כל חניך שולח לכם ואז מקרינים-לכתוב את שם הסניף במקום שלו במפה שציירו.
כל חניך שולח לכם ואז מקרינים (תבקשו כבר את שניהם ביחד במשימה הקודמת)- לכתוב שיר בכתב סתרים ובו כמה שיותר שמות של מקומות בארץ- על החניכים לגלות מקומות אלו.
בזום על מסך שמשתפים, מקריאים את השיר והם כותבים בצאט במקביל- תפזורת - מקומות בא"י.
מוותרים- להשמיע שירים ברמקול, שבהם מוזכרים שמות של מקומות בארץ. על החניכים לגלות את המקומות
בזום- משתפים מסך- למצוא כמה שיותר מקומות בארץ שבשמם נמצא מספר (קרית שמונה למשל)
החניכים שולחים לכם- זמן מוגבל- למצוא כמה שיותר מקומות בארץ שבשמם נמצא איברים בגוף (יד מרדכי למשל)
החניכים שולחים לכם- זמן מוגבל- למצוא כמה שיותר מקומות בארץ שבשמם נמצא שם. (יפית למשל)
החניכים שולחים לכם- זמן מוגבל- חידות בציורים שמראים מקומות בארץ ועל החניכים לגלות מקומות אלו (לדוג' בית שמש- מציירים בית ושמש)
בזום- מקרינים על המסך את החידות בציורים (יש באתר) והחניכים כותבים בצאט- שמות של מקומות שסדר האותיות מבולבל (לדוג' עשב ברא= באר שבע)
בזום- מקרינים על המסך את המילים המבולבלות והחניכים כותבים בצאט-בזום משתפים מסך של כל מיני מקומות בארץ והחניכים כותבים בצאט איפה התמונה צולמה
התאמה לתקופת הקורונה
מודגש למטה