פעולת פרידהחלק א' מגיעים-30 דק בערך*אוכלים משהו- פיצה\חטיפים, שתייה וכו
* לשים לחניכים ברקע תמונות מפעולות ודברים ישנים.. תוך כדי האוכל..
נשחק עם החניכים כמה משחקים קלילים- 25 דק*קונים הרבה גומים או סוכריות ועל כל פעולה שחניך אומר נותנים לו סוכריה..מי שיזכור איזה סיפור היה או צופר היה יקבל עוד סוכריה:)
*משחקים משחק זיכרון (בקלפים יהיה כל מיני דברים שעשינו לדוג מסע פסח, פעולת מים וכו)-
אשלח דוג בנספח*ניתן לחניכים כל מיני רגעים מצחיקים או בדיחות משותפות שיציגו בפנטומימה..)
*נשחק פים פם פום\מגדת עתידות-(קישור להרבה משפטים..topic/1000)
חלק אחרון-10 דק הכי חשוב !!כולם יושבים במעגל.כל החניכים עוצמים עניים.. רק החניכים שאני נוגעת קמים
ואז מקריאים כל מיני משפטים ומי שזה מתאים לו נוגעים בו אפשר לכמה חניכים..
ואז אני מחליפה כל פעם חניכים אחרים..
לדוג:מישהו שעזר לי
חבר שאני מעריך
חבר שצחקתי ממנו וכו
אחרי שגומרים אומרים לחניכים שעכשיו שהיה חושך כל אחד לא התבייש לגעת ולהגיד אחד לשני כמה הוא חשוב לנו.. והמשימה שלהם זה גם שיש אור לדעת להחמיאולהודות אחד לשני..
נגיד מסר אחרון ממנו ונשאל אם משהו רוצה להגיד משהו-חשוב מאוד! *נחלק מתנות וצופר אחרון..וניפרד בשמחה!מעוצב למטה
צופר- על גנן צעיר הוטלה משימה,
לשתול קבוצה של זרעים בגינה,
להשקותם ולטפחם בגן
כדי שיהיו פרחים עם הזמן.
בתחילת העבודה בימים הראשונים
היו בלב הגנן חלומות גדולים.
להפוך את הזרעים ללא כל בעיה
לערוגת פרחים יפיפיה.
הגנן היה מוכן לתת את כל כולו
ורק בשביל הפרחים שלו.
הגנן אהב להיות במחיצתם
לכאוב בכאבם ולשמוח בשמחתם,
הוא נהנה להקשיב לסיפוריהם הקולחים
ולעודד אותם כשהיו עצובים.
הוא אהב לראות, איך שלכל אחד
יש צבע משלו וריח מיוחד
ולמרות שכל פרח נראה אחרת
ביחד- הם ערוגה נהדרת.
ואז- לאחר פרק זמן שהיו איתו,
הרגיש הגנן שהסתיים תפקידו.
אך איך אפשר פתאום להגיד לפרחים
שהוא כ"כ אוהב- "זהו-אני עוזב"?
איך אפשר להגיד שלום?
אמר הגנן:
"לא שלום, אלא להתראות אני אומר,
כי אתכם, פרחים שלי,
אני מבטיח לשוב לבקר..."
התאמה לתקופת הקורונה
כן