על ידי bhth206
» 30/08/2022, 14:55
# סולמית זה נקודה חדשה
* כוכבית זה הרחבה
- ומקף זה יתרונות של הנקודה
טיפים להתמודדות עם הורים למדריכים חדשים
# כאשר אתם כותבים הודעה להורים תדאגו שההודעה תהיה יפה ומסודרת.
# את ההודעה תכתבו בצורה מכובדת ולא בשפה רדודה.
# הקפידו על רווחים ושגיאות כתיב.
# אל תמהרו לשלוח את ההודעה! לפני שאתם שולחים תבדקו את עצמכם שוב.
# כאשר אתם כותבים להורים תדאגו שההודעה כתובה בצורה חלקה וברורה.
# תקפידו שההודעה תישלח במקשה אחת, אל תפחדו לשלוח מגילה!.
# אפשר לשלוח על פעילות גדולה כמה ימים לפני ולומר ״שעות ופרטים מדוייקים ישלחו בהמשך/מחר״.
# המשך פעילות ישר אחרי אירוע גדול(לדוג':מחנה)יגדיל את ההגעה של החניכים.
# במקום שצפויות תלונות כדאי לשלוח ״ הערות והארות נא לשלוח אלי בפרטי״ .
- ההורים יבינו את הרמיזה שצריך גם להעריך את הפעילות שהמדריכים השקיעו עליה .
- יותר קל להתמודד עם הורה אחד בפרטי מאשר עם עשרה בקבוצה.
# ההורים הם לא השטן, אפשר לשאול אותם לפעמים האם פעילות מסויימת מתאימה
*מבחינת ימים..שעות..סוג הפעילות..
*במיוחד לשבטים הקטנים אבל אפשר לכולם
# מומלץ לשלוח שני נושאים בהודעה אחת, במיוחד אם אחד נוגע לחניכים ואחד להורים.
- אז ההורים לא מתלוננים על הפעילות של החניכים(שעות..)
- ההורים מעריכים את הפעילות של המדריכים.
# לגבי כל דבר! תמיד רושמים אנחנו מארגנים..החלטנו..אף פעם לא להפריד בין המדריכים.גם אם השני לא באמת לוקח חלק.
* אותו הדבר גם לגבי הסניף.
# לא לפחד להתנצל.
בהצלחה בהדרכה!!