עם ישראל חי!
שמירה עשיתי

פעולה על רכילות

מסר: אנחנו יודעים מה קורה לאנשים שפוגעים בהם ובכל זאת אנחנו עושים את זה , אנחנו לא רוצים שירכלו עלינו ובכל זאת מרכלים על אחרים . תחשבו עלזה ..
אמנם כולנו מדריכים חרוצים שמכינים פעולות מראש. אבל תמיד קורה איכשהו שנתקעים בלי פעולה... רגע לפני שהחניכים באים. אז במיוחד בשבילכם מאגר הפעולות הגדול והעדכני בארץ!

פעולה על רכילות

הודעהעל ידי מדריכה כלשהיא » 16/06/2015, 14:52

דברים שצריך:
כרטיסי היגדים.(מצורף בסוף)

חלק א':
החניכים ישבו במעגל על הרצפה.
המדריך יערבב את הכרטיסים, ויניח אותם הפוכים בערמה,במרכז המעגל.
המדריך יסביר את הוראות המשחק:
כל חניך בתורו מרים כרטיס מהערמה, וקורא בו בשקט, לעצמו:
אם הוא היה רוצה שאחרים המדברים עליו ביניהם, יגידו עליו את הדברים הרשומים בכרטיס, הוא לוקח את הכרטיס אליו.
אם לא, הוא מחזיר אותו לתחתית הערמה.
המשחק מסתיים לאחר שבמשך שני סבבים אף אחד מהחניכים לא לקח לעצמו כרטיס.
לאחר סיום המשחק המדריך יגלה את הכרטיסים שנשארו, כך שכל החניכים יראו מה כתוב בהם.

המדריך ישאל את החניכים:
מדוע אף אחד לא לקח את הכרטיסים הללו?
האם נעים לנו שאומרים עלינו דברים שליליים? אפילו שהם נכונים?

חלק ב':
לוקחים ביצה קשה ושמים בתוך שקית. עוטפים את זה בעיתונים, ואת השכבה החיצונית עוטפים במסקנטייפ (עדיף לעטוף לגמרי, כדי שהכדור לא יתפרק באמצע המשחקים) נוצר כדור שאיתו נשחק כל מיני משחקים, עם עדיפות למשחקים בהם זורקים את הכדור ובועטים בו. אחרי כל המשחקים ואחרי שמעכנו את הכדור אוספים את כולם ואומרים להם: רואים את הכדור? נראה שלמרות שבעטתם בו וזרקתם אותו לא קרה לו כלום! אבל בואו נראה מה קורה בתוכו. ואז פותחים את הכדור ומראים להם את הביצה השבורה.

סיכום:
אנחנו יודעים מה קורה לאנשים שפוגעים בהם ובכל זאת אנחנו עושים את זה , אנחנו לא רוצים שירכלו עלינו ובכל זאת
מרכלים על אחרים, בחלק עם הביצה רואים שגם אם בן אדם מאוד נפגע לא תמיד רואים עליו את זה.

כרטיסי היגדים:
(אפשר להכין כל כרטיס פעמיים, שלוש פעמים או יותר, בהתאם למספר החניכים בקבוצה.) 
  • הוא תלמיד חרוץ.
  • הוא מחלק לחבריו מהממתקים שלו בשמחה.
  • הוא עצלן.
  • הוא מתייחס יפה לחבריו.
  • הוא סתם חושב את עצמו לילד הכי חכם בעולם.
  • הוא כל הזמן מתעצבן.
  • הוא טוב בחשבון.
  • הוא עוד לא יודע לקרוא.
  • הוא פחדן.
  • הוא ילד אמיץ.
  • הוא כל היום זולל.
  • הוא אוהב לעזור לחברים.
  • הוא עוזר הרבה לאמא שלו.
  • הוא לא מוכן לעזור לאף אחד.
  • הוא לא מוכן לתת מהדברים שלו לאף אחד.
  • הוא כועס על האחים הקטנים שלו לעתים קרובות.
  • הוא מתאפק ולא אוכל מאכלים לא בריאים.
  • יש לו זיכרון מעולה.
  • הוא שוכח כל דבר שהוא לומד.
  • אי אפשר לסמוך עליו.
  • אם הוא אומר שהוא יעשה משהו, הוא יעשה אותו.
  • הוא אף פעם לא מדבר שטויות.
  • הוא מתייחס גרוע לחבריו.
  • הוא לא מבין בדיחות.
  • הוא משחק טוב כדורגל.
  • הוא אף פעם לא מצליח לתפוס כדור.
  • הוא מצייר יפה.
  • הכתב שלו בלתי קריא.
  • הוא ילד מסודר.
  • הבית שלו תמיד מבולגן ומלוכלך.
  • הוא לא יודע לשמור סוד.
  • הוא לא מגלה סודות.
  • הוא יודע להפסיד בכבוד.
  • הוא מרמה במשחקים כי הוא לא יודע להפסיד.
  • הוא תמיד אומר את האמת.

  • אלירז ו 19/06/2015, 14:34
    תודה רבה על הפעולה אבל לא הבנתי למה שמישהו לא ירצה שיגידו עליו דברים כמו "הוא יודע לשחק טוב כדורגל" או לצייר יפה?
  • מתן 04/09/2015, 17:50
    אלירז ו כתב:תודה רבה על הפעולה אבל לא הבנתי למה שמישהו לא ירצה שיגידו עליו דברים כמו "הוא יודע לשחק טוב כדורגל" או לצייר יפה?


    כל מה שיישאר זה הדברים הרעים...
  • תגובה מהירה:



    חזור אל פעולות

    השארו מעודכנים!