פעולה על כבוד למדריכים ולפעולה:
פעולה להמחיש לחניכים איך המדריכים מרגישים בפעולות כשלא מכבדים אותם ולא משתפים פעולה אז הפעולות נהרסות❤️
• לא בא לי לשחק- משחקים שני מקלות, שואלים אם יש חניכים שלא רוצים לשחק (כל מי שלא רוצה יושב בין המקלות {אם כולם רוצים רק המדריכים יושבים שם)
אמורים לחניכים שמשחקים שני מקלות רגיל אבל שאסור לגעת במים שיושב באמצע ואסור ללכת בצד
שואלים את החניכין איך הם הרגישו במהלך המשחק בגלל שאחרים לא רצו לשחק
-כשיש חניכים שלא רוצים לשחק משחק בפעולה זה הורס לשאר החברים את המשחק וככה פחות כיף-
• דיבור באמצע- בוחרים כמה חניכים שיקריאו קטע (עדיף האלה שמפריעים הרבה) במהלכו המדריכים מתחילים לדבר אחד עם השני ולעשות צחוקים -אפשר להציע לכמה חניכים להכין את הלימונדה באותו זמן-
שואלים את החניכים שהקריאו איך הם הרגישו כשדיברו והפריעו כשהן ניסו לדבר ושואלים את החניכים מה הם הצליחו לשמוע
-כשהמדריכים מקריאים קטע ויש דיבורים זה מפריע למדריכים ומונע משאר החניכים להקשיב-
• הכנת פעולות- מכינים עם החניכים לימונדה מתרכיז\מביאים בקבוק לימונדה
מוזגים כוסות למדריכים ושופכים את שאר הבקבוק
מתיישבים במעגל (המדריכים שותים את הלימונדה תוך כדי) ושואלים את החניכים איך הם הרגישו אחרי שהרסו להם את מה שהם הכינו ורצו
מסבירים לחניכים שאנחנו עובדים קשה על להכין פעולות בשביל שיהיה להם כיף, אף אחד לא מכריח אותנו לעשות את זה, אנחנו עושים את זה כי אנחנו אוהבים אותם אבל כשמזלזלים במה שאנחנו עושים זה גורם לנו לא לרצות לעשות את זה
*שואלים את החניכים אם הם חושבים שמגיעה להם הלימונדה*
(לא חייב) אומרים לחניכים שלפעולה הבאה מביאים בקבוק לימונדה וזה תלוי בהם אם מגיע להם לקבל ממנו או לא תלוי בהתנהגות שלהם במהלך הפעולה
-אם כולם בשבט כיבדו את המדריכים, שמרו על שקט וכו'...-
הסיפור ובפעולה בקובץ להדפסה-
https://docs.google.com/document/d/1FLQ ... p=drivesdk