על ידי טליה סיטון
» 06/06/2025, 14:13
אומרים לחניכים להגיע לנקודה מסוימת בלי הרגליםואז הם משחקים שבועים ואז באמצע המשחק אומרים להם לשחק בלי ידיםואז הם צריכים להגיע לנקודה מסוימת בלי לראותואז מלמדים אותם משחק חדש שהם לא מכירות אבל בזמן ההסבר על המשחק הם צריכים לאטום את האוזניים שהם לא ישמעוואז להגיד להם לשחק (ברור שאף אחד לא ידע)פעולת הערכה
מתאים לכיתות הנמוכות יותר
אחרי המשחקים שואלים אותם שאלהכמה חלונות יש בסניף ?כמה מדריכים יש בסניף ?כמה חניכים הגיעו היום ?כמה פעולות היה לנו עד היום ?אחרי זה מסבירים להם שלפעמים אנחנו לא מעריכים את הדברים שיש לנו מתי בפעם האחרונה אמרנו וואי איזה כיף אני יכולה לנשום וואי איזה כיף שיש לי סניף עם חברות ואיזה כיף שיש לי הורים מדהימיםרוב הזמן אנחנו מתלוננים שמים לב רק לדברים שמפריעים לנו שפתאום לא הכל מושלם וכן יש חוסר ואז רק אנחנו מעריכיםכמו ששיחקנו במשחקים שהיה חסר בהם משהו שבלעדיו אי אפשר לשחק ואז הערכנו יותר את הגוף שלנוואז ששאלנו אותכם שאלות על דברים שישש בסניף אף אחד בקושי לא ידע זה הזמן שלנו להשים לב לדברים שלא מקבלים הערכה ולהעריך אותם יותר
ויש צופר מוכן בקובץ המצורף
בהצלחהההה
- קבצים מצורפים
-
פעולה הערכה.pdf.pdf
- (21.4 KiB) הורד 248 פעמים