1. תוך 20 שניות להסתדר לפי : תאריך יומולדת, גובה, מס' בית, מידת נעליים.. (כשיש משהו שחשוב לנו לעשות בזמן מסויים, נעשה אותו בזריזות)
2. נציג דף/ פלקט עם המון מילים כתובות עליו בגדלים וכיוונים שונים, ניתן לחניכים דקה להסתכל על המילים ולנסות לזכור כמה שיותר. בתום הדקה כל אחד יכתוב על דף את מה שזוכר ונראה מי הצליח הכי הרבה (השתדלות לעשות מקסימום במסגרת הזמן שיש)
נחשוב- מה גורם לנו לעשות דברים בזריזות? מה מונע את זה מאיתנו?
3. נקריא את הקטע של הרב איל ורד "רק שלא תישן". נפתח דיון- האם ייתכן שאנחנו ישנים תוך כדי פעילות שאנחנו עושים? מה זה אומר בפועל? איך נמנעים מזה?
קישור לקטע-
https://www.kipa.co.il/%D7%99%D7%94%D7% ... %A9%D7%9F/4. נשחק חוקיות, בסבב האחרון החוקיות תהיה - לומר עם חיוך. נסביר שהדרך בה הדברים נעשים היא חשובה. חשוב להשתדל לא רק לעשות את המעשה כי 'צריך' או מתוך הרגל, אלא בשמחה ובזריזות.
5. נשחק 'אני יושב על הכיסא וקורא למספר', אם לא נפעל בזריזות במשחק, לא תהיה משמעות לזה כשכבר נעשה, בשביל להוסיף משמעות למעשים שלנו כדאי להשתדל להיות עירניים וזריזים
6. נלמד ביחד את הקטעים המצורפים על זריזותו של אברהם אבינו, ואת הסבר הזריזות על פי מסילת ישרים.
נסכם שחשוב לעשות דברים בזריזות, התלהטות וחשק. לנסות למצוא בכל דבר את הסיבה- למה אנחנו עושים את זה, ולהתמלא כוחות לעשות בגדלות!