מטרת הפעולה: החניכים יבינו את החשיבות של להיות שותף ואת החשיבות של עשיית דברים ללא ''הפלה'' שלהם על האחר
מתודת פתיחה: ג'אנגל ספיד אנושי, יש לנו בחירה האם להשתתף ולהיות חלק או לתת לאחרים. מי שמשתתף מרוויח בסופו של דבר.
הגדרות:
- כל מי שאוהב לטייל
- כל מי שאוהב מחשב
- כל מי שאוהב סרטים
- כל מי שאוהב סדרות
- כל מי שיודע לנגן
- כל מי שמברשת השיניים שלו בצבע כחול
- כל מי שעם בלנסטון
- כל מי שיש לו אחים נשואים
- כל מי שאכל היום ארוחת בוקר
- מי שישן טוב בלילה
- כל מי שמת לחזור הבייתה
- כל מי שמת לאכול אוכל נורמאלי
- כל מי שילד סנדוויץ' במשפחה
- כל מי שלחוץ מהסימולציה היום
- כל מי שהסימולציות שלו מוכנות ספץ
- כל מי שיצא לו לעשות החייאה יותר מפעם אחת
- כל מי שלא מורשה אט''ן
דיון קצר: שאלת השותף או הלקוח? מה ההבדל בינהם? מה אנחנו רוצים להיות?
סיום: קטע חמוד לסיכום ומחשבה
זהו סיפור על ארבעה אנשים: כולם, מישהו, כל אחד, ואף אחד .פעם אחת היה תפקיד מאד חשוב ובקשו מכולם לעשותו. לכולם היה ברור שמישהו יעשה זאת אבל … אף אחד לא עשה זאת . מישהו כעס על כך, כי זה היה תפקיד של כולם . ולכולם , היה רושם שכל אחד יכול לעשות זאת. אבל … אף אחד לא ידע שזה לא יעשה על ידי כולם . בסופו של דבר … מישהו הואשם על ידי כולם , שאף אחד לא עשה את מה שכל אחד היה יכול לעשות .
צ'ופר:
זה סיפור על ארבעה אנשים שקראו להם: "כולם", "מישהו", "כל אחד", ו"אף אחד".
פעם אחת היה תפקיד מאוד חשוב לעשות וביקשו מכולם לעשותו, לכולם היה ברור שמישהו יעשה זאת, אבל אף אחד לא עשה זאת. מישהו כעס על כך כי זה היה התפקיד של כולם. לכולם היה הרושם שכל אחד מסוגל לעשות זאת אבל אף אחד לא ידע שזה לא יעשה על ידי כולם.
בסופו של דבר מישהו הואשם ע"י כולם שאף אחד לא עשה את מה שכל אחד היה יכול לעשות.